Gå til innhold

Sexy undertøy og nattkjoler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge foretrekker mannen, og hvor pleier du å handle?

Anonymous poster hash: 89840...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg til de vanlige kjedebutikkene handler jeg en del på Change.

Jeg er veldig glad i sort, men har også en del i andre farger som rosa, rødt og lilla. Kjærestens favoritt er en sjøgrønn flortynn nattkjole fra Lindex (menn er rare!) og en lilla blondesak fra Gina Tricot :)

Skrevet

Har prøvd med både sexy undertøy og nattkjole. .. men samboeren 'ser' ikke poenget. De skal jo av likevel:p

Anonymous poster hash: 95e9a...649

Gjest lemon-aid
Skrevet

Change har mye fint!

Handler mest for min egen del igrunnen. Men jeg pleier ikke kjøpe sexy undertøy for samboer sin skyld, tror han er likeglad. Det skal jo av uansett, mener han! Sååå.. Jeg vet ikke hva han liker :-S Sort med blonder eller annet mønster på er jo en klassiker!

Skrevet

Rødt og sort. Men det er litt sånn "må ha fordi det står i loven at man skal ha sexy undertøy for å piffe opp sexlivet", det er jo bare et fordyrende mellomledd å drive å ta på seg tøy FØR man skal ta det av, tenker jeg :P 

Skrevet

Neonfargede blondehipstere (som går halvveis ned ove rumpeballene :P)

gul, turkis, blå, rosa

Anonymous poster hash: b04ec...4c0
Skrevet

Sort, rødt, rosa og helst fra victorias secret.

Anonymous poster hash: c2f45...166

Skrevet

Jeg synes agent provocateur har mye sexy. har handlet også mye på manilusion. De har mye flott om man liker litt 50 talls stil med hofteholdere og strømper ;) Victorias secret har mye snasent, men synes mye av det har ræva kvalitet....

Mannen er rimelig enkel og vil helst ha meg naken enn med masse undertøy på, men er fan av litt sorte blonder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...