Anne-B. Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 - Gode venner. - strikkeklubb på Skype i går. - konsert med Vikabandet (lokalt storband) i kveld; Queen med blåsere, solister, kor og generelt full pakke. - noter til påskekor i posten i går. Lærte noen nye fraser, og merk dere denne: "Folkets onde griller." Den skal jeg gjøre bruk av.
LanzaroteJenta Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 - Dårlig nok vær til å slippe å vaske vinduer og terrassen - Bones - Babykos
Anne-B. Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2014 - Dårlig nok vær til å slippe å vaske vinduer og terrassen - Bones - Babykos Æhm, skal vinduer vaskes? Bones og babykos hørtes rolig og deilig ut. Kos deg med det!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Vennebesøk Kaffe Kakebaking senere Oppholdsvær Mindre elsk må være at jeg har ingen ide om hva som blir middag i dag... Har karbonadedeig og kyllingkjøttdeig, men det er eneste kjøttet jeg har i hus og jeg har ikke lyst på pizza eller spagetti... Hmm, får vri de små grå litt til...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 - Jeg og lillemann er feberfri. Inntil videre. Dog er midi syk enda og må en tur innom legen straks.
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 - kolleger -snøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!!
bIomstre Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Søteste 12-åringer som faktisk ringer for å svare på bursdagsinvitasjon, og som presenterer seg med fullt navn og adresse (så det ikke er noen tvil!) (Når foreldrene hadde ansvaret for slikt var det aldri (med få unntak) noen som svarte....)
Musemorbr / Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Torsketungemiddag, hele favorittserien som gave fra herlige mannen min, og lykkelig sønn som elsker karnevalskostymet sitt. <3
frk Nilsen Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Nok en bra dag på jobben, lite produktiv siden jeg og kollegaen min har nytt kontor, det må fjases inn Uventede penger i vente! Brev til byråden er sendt i posten og jeg kan endelig slappe av Ingen vin i går, prøver igjen i kveld. Ikke helt elsk Helgevask eller "tar-unna-det-aller-værste"
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 - kolleger -snøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!!+ Kan jeg føye til en liten elsk til, nemlig riskrem, og en hat, nemlig kollega?
Dr. Fyll Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 - Gode venner. - strikkeklubb på Skype i går. - konsert med Vikabandet (lokalt storband) i kveld; Queen med blåsere, solister, kor og generelt full pakke. - noter til påskekor i posten i går. Lærte noen nye fraser, og merk dere denne: "Folkets onde griller." Den skal jeg gjøre bruk av. - Innimellom må man bare elske feillesning. Strippeklubb på Skype hørtes litt spesielt ut. - Rosa himmel - Troika og kaffe
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Elsk: Sovet Roligere kropp Hat: Slaps, sengetøyskift og snørr
frk Nilsen Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 - Dårlig nok vær til å slippe å vaske vinduer og terrassen - Bones - Babykos Æhm, skal vinduer vaskes? Bones og babykos hørtes rolig og deilig ut. Kos deg med det! Vindusvask er helt og holdent mannens oppgave, det legger meg ikke oppi når det burde gjøres.
amandine Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Ingen elsk whatsoever. Ja ja kanskje mann og barn. Men ikke noe annet
ms.Pond Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 Elsk: Fått carte blanche til å tegne nytt kjøkken, med innredning, tapeter, lamper, ALT! Go bananas! Komplett med meditasjonsvegg til mor. Aaah... Frisk gutt igjen Hat: Frisk gutt igjen hjemme fra barnehagen en ekstra dag, den dagen med fem dagers oppsamlet energi som skal ut på en gang, og en som er vant til å få det som han vil den siste tiden (for man duller gjerne litt ekstra med de syke, og angrer kanskje litt på det i etterkant ) Hodepine, som resultat av ovennevnte, samt fem netter med lite søvn, som igjen resulterer i en relativt kort lunte Elsk igjen: Søte gutten min som kommer og gir meg kjempekos og sier at jeg er hans allerbeste bestevenn Smelt
På Hengende Håret Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Hat: Unger med spysjuka. Elsk: Lifecover på Ipad og provisorisk seng i dusjen. - Spy og spyl!
frk Nilsen Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Mere elsk - 25 min styrketrening i stua, laaaang varm dusj, pysj og et stort glass rødvin
Anne-B. Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #20 Skrevet 13. februar 2014 Liten hat på tampen: -spysjuka in tha house, besøk fra tante og onkel avlyst. veldig veldig elsk: - faaaantastisk bra konsert i kveld. Vi har visst vår egen Freddie Mercury her på Mo.
Anne-B. Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 13. februar 2014 Ingen elsk whatsoever. Ja ja kanskje mann og barn. Men ikke noe annet Kleeeem!
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #22 Skrevet 13. februar 2014 Ingen elsk whatsoever. Ja ja kanskje mann og barn. Men ikke noe annet Å, vennen, måtte morgendagen bli lysere1
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 14. februar 2014 #23 Skrevet 14. februar 2014 Ingen elsk whatsoever. Ja ja kanskje mann og barn. Men ikke noe annet Klem 🌸
Bustetroll Skrevet 14. februar 2014 #24 Skrevet 14. februar 2014 Alltid en dag på etterskudd - Hat : baby med 40 i feber Elsk :jeg skulle til legen i dag likevel:-P
LanzaroteJenta Skrevet 14. februar 2014 #25 Skrevet 14. februar 2014 (endret) - Dårlig nok vær til å slippe å vaske vinduer og terrassen - Bones - Babykos Æhm, skal vinduer vaskes? Bones og babykos hørtes rolig og deilig ut. Kos deg med det! Vindusvask er helt og holdent mannens oppgave, det legger meg ikke oppi når det burde gjøres. Det hørtes deilig ut! Skal innrømme at det er ytterst sjelden jeg gidder, men når man ser ut og tror det er overskyet når det egentlig er strålende sol, da er det på tide å dra frem nalen ( som forøvrig er et meget festlig om ikke litt ekkelt ord!) Her er mannens oppgaver å vaske bassenget og....tenke, tenke.. Nei han gjør faktisk ikke så mye praktisk hjemme. Er til gjengjeld superpappa og dritgod på gitar Endret 14. februar 2014 av LanzaroteJenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå