Gå til innhold

Dere med mange barn - hvilken vaskemaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der smøg Bh'en min seg ut av vaskeposen og spilen ut av Bh'en...  :kjefte:  Mannen prøvde å fikse det, men gjorde bare vondt verre, så da tror jeg det går i retning av ny maskin!

Men vi har fire barn og tilsvarende mye klesvask - er det noen som kan anbefale en maskin med ekstra stor kapasitet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 3 barn og samsung som tar 9kg, ønsker STØRRE hehe.... Hadde vært fint med en maskin på 12kg og en på 6kg, til små vask som kluter.

Skrevet

Vi har en Samsung vaskemaskin med 12 kg kapasitet. Men har bare 2 barn da.

Anonymous poster hash: 45ce4...1cd

Skrevet

Har en hoover med 9 kg kapasitet. Byttes i en 7 kg miele når som helst!

Skrevet

Miele uten tvil, den vi har  en spesiell type trommel ( softtronic) som det ikke setter seg fast ting i, har vasket alt fra silketruser til grovt skittent utetøy og mannens jobb-tøy, Masse forskjellige program samtidig så er den kjempelett og bruke, og den er like fin etter 5år (vet det ikke er mye men det har vært vasket mye rart i den)

Skrevet

Vi har samsung eco bubble med 12 kg kapasitet. Kjempe fornøyd og utrolig hvor mye klær som går inni.

Jeg har 2 barn og kunne fint ha vasket klær kun 1 gang i uken eller sjeldnere.

Anonymous poster hash: cd70a...f15

Skrevet

Har en 8kg Bosch, og er veldig fornøyd med den. Vi er 6 personer i husholdningen, så skulle jeg kjøpt ny nå så hadde det definitivt blitt en med 12 kg kapasitet.

Anonymous poster hash: f8d5e...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...