Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Tror dere mannen elsker alle konene sine?? Skjønner ikke at de ikke er flau Og skjønner ikke at mannen ikke skammer seg Skjønner ihvertfall ikke at konene gidder Anonymous poster hash: fff5a...d6b
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Tror dere mannen elsker alle konene sine?? Skjønner ikke at de ikke er flau Og skjønner ikke at mannen ikke skammer seg Skjønner ihvertfall ikke at konene gidder Anonymous poster hash: fff5a...d6b Det med flau eller ikke går på hva folk er vokst opp med, vant til og hvilke verdier de har. Men sistnevnte er jeg enig med - at de gidder! Stå i kø for å ha sex med mannen og dele han med andre. Lurer de aldri på om de andre kvinnene er flinkere i senga enn de selv? Om mannen gir dem "bedre" behandling der? Om mannen er snillere, hjelper mer til og så videre, når de bor i forskjellige hus? Sjalusi?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Hva er det med øynene til mannen? Han ser helt gal ut! Anonymous poster hash: 97e13...047
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Jeg tror nok han elsker alle sine koner på hver sin måte, Hvordan de har det i hverdagen er det ingen som vet utenom de selv, for hvordan filmen blir klippet før den vises er tv-selskapet sitt ansvar og de viser jo det som gir best respons for dem. Anonymous poster hash: 4906d...54c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Jeg klarer ikke å fatte at en klyse som han har klart å få 4!!!! koner... Han er jo ikke pen engang.. Anonymous poster hash: a8b9c...da1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Nå er jo tre av konene oppvokst som polygamister og med flere mødre da. Det virker også for meg som om alle har hver sin rolle familien. En av konene jobber og tar seg av det økonomiske, og en annen passer alle ungene osv.. Når jeg nå har sett på en del episoder, så synes jeg faktisk at de virker veldig greie. Jeg kunne ikke levd sånn da. Anonymous poster hash: fa235...349
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Utrolig spesielt! Jeg ville heller hatt fire menn - En handyman -Kokk -Bilmekaniker -vaskehjelp Og alle skulle vært god i sengen Hi Anonymous poster hash: fff5a...d6b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Han har snakket litt om de forskjellige rollene konene hans har tidligere.. Meri hans første kjærlighet, som dessverre ikke kan få barn (har ett). Janelle er som en kompis som han diskuterer business og sånn med, og de har aldri hatt ett veldig romantisk forhold. Christine er en typisk husmor som tar seg av barna og lager mat. Og Robyn ble han bare forelsket i 15 år etter at han giftet seg med andre Jeg begynte å se på det for kanskje en uke siden, og har fått med meg ganske mye allerede Anonymous poster hash: fa235...349
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Vell, smaken er som baken. Jeg kunne aldri levd i et slikt forhold ettersom jeg blir fort sjalu. Hadde vell endt med catfight hver kveld Har sett noen episoder og jeg kjenner ikke at jeg har lyst på flere medkoner. Anonymous poster hash: c9ddb...92a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Jeg tror de alle har sin plass. Og selv om jeg ALDRI kunne tenkt meg et slikt liv selv, så ser jeg at denne familien fungerer like så greit som mange andre. Og alle barna har et forhold til sin far og de andre mødrene. Og det synes jeg er fint. Tror også han har ulike følelser for alle konene..Men jeg tror ikke han har MINDRE følelser for noen av de. Om dere skjønner hva jeg mener. Nei, han er ingen "kjekkas" i så måte, men ser sjarmen ja gitt. Jeg er også imponert over hvor til stede han er hele tiden, til tross for fire hjem og mange barn....Og tror der en del av sjarmen ligger.Min mann har et hjem, en kone og to barn, og sliter med og være "med oss" nok, selv når han er hjemme Som jeg ser det så har mannen i dette forholdet mer og gjøre og større ansvar enn hver enkelt kone. De avlaster hverandre, både mtp barnepass, matlaging og husarbeid, mens han er alene om "pappating" i fire hjem. På en måte I forhold til ulikt forhold til damene;- entrepenøren som satte opp de fire nye husene i LA, sa jo akkurat det. Han observerte ham sammen med hver av konene, hver for seg,- og mens kone nr en var,- som nevnt en diskusjons- og organisasjonspartner, så husker jeg ikke hvilke roller kone nummer 2 og 3 hadde, mens hun siste var liksom "nyforelsket stadiet" enda. Så tydelig at han har oppnådd "fire forhold" med fire ulike damer. Og joda, de innrømmer vel både sjalusi og redsel for ikke være "bra nok" i forhold til de andre konene. Men de har jo et veldig godt forhold seg mellom de også. Og akkurat DET tror jeg de har jobbet mye mer med enn hva kamera viser. Anonymous poster hash: 159a5...2d7
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Alle lever det livet de ønsker (stort sett) De hadde nok ikke valgt den tilværelsen hvis det ikke var noe de ville eller trivdes med. Sikkert mange ting andre gjør med livene sine som ikke de forstår eller som er værre. Anonymous poster hash: 17bae...48b
Silverfox Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Jeg kunne nok heller ikke levd slik selv, men jeg synes absolutt ikke noen av dem har noe å skamme seg over! Kjenner en hel del menn som har mye mer å skamme seg over enn det virker som Kody har...
Sint naken biltyv Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Jeg tror de alle har sin plass. Og selv om jeg ALDRI kunne tenkt meg et slikt liv selv, så ser jeg at denne familien fungerer like så greit som mange andre. Og alle barna har et forhold til sin far og de andre mødrene. Og det synes jeg er fint. Tror også han har ulike følelser for alle konene..Men jeg tror ikke han har MINDRE følelser for noen av de. Om dere skjønner hva jeg mener. Nei, han er ingen "kjekkas" i så måte, men ser sjarmen ja gitt. Jeg er også imponert over hvor til stede han er hele tiden, til tross for fire hjem og mange barn....Og tror der en del av sjarmen ligger.Min mann har et hjem, en kone og to barn, og sliter med og være "med oss" nok, selv når han er hjemme Som jeg ser det så har mannen i dette forholdet mer og gjøre og større ansvar enn hver enkelt kone. De avlaster hverandre, både mtp barnepass, matlaging og husarbeid, mens han er alene om "pappating" i fire hjem. På en måte I forhold til ulikt forhold til damene;- entrepenøren som satte opp de fire nye husene i LA, sa jo akkurat det. Han observerte ham sammen med hver av konene, hver for seg,- og mens kone nr en var,- som nevnt en diskusjons- og organisasjonspartner, så husker jeg ikke hvilke roller kone nummer 2 og 3 hadde, mens hun siste var liksom "nyforelsket stadiet" enda. Så tydelig at han har oppnådd "fire forhold" med fire ulike damer. Og joda, de innrømmer vel både sjalusi og redsel for ikke være "bra nok" i forhold til de andre konene. Men de har jo et veldig godt forhold seg mellom de også. Og akkurat DET tror jeg de har jobbet mye mer med enn hva kamera viser. Anonymous poster hash: 159a5...2d7 Enig :-)Elsker å se på det selv om jeg ikke kunne hatt det sånn selv!
Englenemine Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Eneste jeg må si jeg reagerte på igår var at han og Meri skulle avgjøre om de skulle gå videre med baby prosjektet . Hun hadde bestemt seg for ja og han har i tidligere episoder sagt hun bestemmer og må gi et svar mens han igår avgjorde det med et nei selv. Hun forsøkte si hun ville ta tester hos legen men han konkluderte med nei. Det var uventet og Meri ble utrolig lei seg og hadde ikke ventet det. Robin ble og veldig overasket for han har gitt utrykk for at han vil om Meri sa ja. Ville komme inn i tv en å filleriste han å få han til å ombestemme seg hehe
Elsker livet Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 Jeg tror han elsker alle konene sine, og jeg syns han er en super kar som virkelig står på for å gjøre jobben sin som mann og far. Kvinnene sliter med sjalusi og syns de har litt for lite tid sammen med mannen, men det er en av bakdelene med polygami. Med det utrolig tåpelige håret sitt er han ikke så flott som han kunne. Har flere ganger sett bilder av han fra han var yngre, og da var håret kortklipt og mannen nesten en hunk i mine øyne. Men nå er det ikke utseende først og fremst som drar damer. Øynene hans ser litt sprø ut, men det skyldes nok at de er mørke, brynene er solbleket og det er veldig sterkt lys når de filmer. Ingen av de har noe å være flau eller skamme seg over, i alle fall ikke mer enn folk flest. Jeg fatter mindre at mannen orker enn konene, heller en av fire koner enn mann med fire koner. For et stress og utrolig krevende det må være. Ikke noe for hvem som helst om man skal gjøre det riktig.
Silverfox Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Eneste jeg må si jeg reagerte på igår var at han og Meri skulle avgjøre om de skulle gå videre med baby prosjektet . Hun hadde bestemt seg for ja og han har i tidligere episoder sagt hun bestemmer og må gi et svar mens han igår avgjorde det med et nei selv. Hun forsøkte si hun ville ta tester hos legen men han konkluderte med nei. Det var uventet og Meri ble utrolig lei seg og hadde ikke ventet det. Robin ble og veldig overasket for han har gitt utrykk for at han vil om Meri sa ja. Ville komme inn i tv en å filleriste han å få han til å ombestemme seg hehe Ble lei meg på hennes vegne, kjente jeg. Men det går nok bra, skal du se, det er ikke over ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Eneste jeg må si jeg reagerte på igår var at han og Meri skulle avgjøre om de skulle gå videre med baby prosjektet . Hun hadde bestemt seg for ja og han har i tidligere episoder sagt hun bestemmer og må gi et svar mens han igår avgjorde det med et nei selv. Hun forsøkte si hun ville ta tester hos legen men han konkluderte med nei. Det var uventet og Meri ble utrolig lei seg og hadde ikke ventet det. Robin ble og veldig overasket for han har gitt utrykk for at han vil om Meri sa ja. Ville komme inn i tv en å filleriste han å få han til å ombestemme seg heheBle lei meg på hennes vegne, kjente jeg. Men det går nok bra, skal du se, det er ikke over ;-) Jeg tror de får flere barn Anonymous poster hash: fa235...349
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 Kunne aldri levd på den måten da jeg aldri kunne tenkt å dele mannen med noen andre! Det byr meg imot tanken på at noen faktisk har sex med fire stykker på den måten der! Anonymous poster hash: 68d31...aca
Silverfox Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Eneste jeg må si jeg reagerte på igår var at han og Meri skulle avgjøre om de skulle gå videre med baby prosjektet . Hun hadde bestemt seg for ja og han har i tidligere episoder sagt hun bestemmer og må gi et svar mens han igår avgjorde det med et nei selv. Hun forsøkte si hun ville ta tester hos legen men han konkluderte med nei. Det var uventet og Meri ble utrolig lei seg og hadde ikke ventet det. Robin ble og veldig overasket for han har gitt utrykk for at han vil om Meri sa ja. Ville komme inn i tv en å filleriste han å få han til å ombestemme seg heheBle lei meg på hennes vegne, kjente jeg. Men det går nok bra, skal du se, det er ikke over ;-) Jeg tror de får flere barn Anonymous poster hash: fa235...349 Me too!
Silverfox Skrevet 13. februar 2014 #21 Skrevet 13. februar 2014 Kunne aldri levd på den måten da jeg aldri kunne tenkt å dele mannen med noen andre! Det byr meg imot tanken på at noen faktisk har sex med fire stykker på den måten der! Anonymous poster hash: 68d31...aca Hvis man ser seg litt rundt ser man jo at det faktisk er helt normal praksis å ha sex med flere..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #22 Skrevet 14. februar 2014 Synes han er både kjekk og sjarmerende. Liker sveisen også Kanskje greit å fordele litt, så får konene sove på natta Anonymous poster hash: 74e4f...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå