Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg spiser meg ihjel! Anonymous poster hash: b5c2d...352
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Huff, ja jeg vet hvordan du har det! Jeg lager noen aldeles vidunderlige Granola-bars. Som liksom skal være litt sunne, men de er søte og deilige og ufattelig gode, så jeg blir bare helt GAL og spiser og spiser til det er tomt. Overhodet ikke sunt lenger... Anonymous poster hash: 8ab1b...389
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 OOOOuuuuu, oppskrift, folkens? Anonymous poster hash: 538bd...83c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Denne: http://www.klikk.no/mat/spise/article818435.ece Jeg har lagd den flere ganger, og den er bare så vanvittig god. Man kan variere med hva slags nøtter man bruker - jeg har brukt mest hasselnøtter, mandler og valnøtter. Og så lager jeg dobbel porsjon! Prøvde en gang uten sukker, men kun honning, men da hang den ikke sammen - da ble det frokostblanding i stedet. Anonymous poster hash: 8ab1b...389
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Denne: http://www.klikk.no/mat/spise/article818435.ece Jeg har lagd den flere ganger, og den er bare så vanvittig god. Man kan variere med hva slags nøtter man bruker - jeg har brukt mest hasselnøtter, mandler og valnøtter. Og så lager jeg dobbel porsjon! Prøvde en gang uten sukker, men kun honning, men da hang den ikke sammen - da ble det frokostblanding i stedet. Anonymous poster hash: 8ab1b...389 Og forresten, sist jeg lagde den tok jeg ca en strøke ss kakaopulver oppi også, pluss at det ramlet oppi noen små sånne sjokolade-"knapper" som hadde fprvillet seg oppi boksen med mandler. Den ble ekstra god. Hadde da også kun rosiner, og ingen andre bær. Anonymous poster hash: 8ab1b...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå