Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 å pynte seg for mannen sin? Ser mange trekker frem likestilling, kvinnefrigjøring og at man ikke MÅ kle seg pent fordi man er selvstendig. Men hvorfor ikke? Hva er galt med å ville se pen ut for sin mann? Og nei, nå snakker jeg ikke om overflod av sminke, korte skjørt og sånt, men å ta vare på seg selv (noe som gir vinning for egen helse og selvfølelse på sikt)? Hvorfor må kvinnefrigjøring være ensbetydende med å se kjedelig ut? Jeg er absolutt frigjort, tjener dobbelt så mye som mannen, eier størsteparten av huset og har klart meg selv i mange år, både med kvinnfolk oppgaver og mannfolkoppgaver. Mannen tar sin del av matlaging, barnestell, husarbeid. Men jeg ønsker samtidig å se fin ut for ham! Og for min egen del! Og blir overrasket over damer som mener at de må tone ned klesstilen bare for å vise at de er frigjorte. FRIGJØRING betyr å kunne gjøre hva man vil. Ikke å bevise mannfolket at "jeg kan kle meg så kjedelig som jeg vil og la være å ta vare på meg selv, og du har ingenting du skulle ha sagt". Forresten, jeg hadde sagt fra hvis min mann begynte å drite i utseende, personlig hygiene og klesstilen. Hvis han la på seg masse, sluttet å vaske håret og gikk i utvaskede hullete bukser så hadde det blitt kommentert fra min side. Anonymous poster hash: bebec...fc7
Gjest Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 ER vel ingen som driter i utseende sitt? Og personlig hygiene? Huff..... Det jeg mente i det andre innlegget (som ikke kom frem) var jeg at ikke går i stilletthæler, korte skjørt og ser ut som en indianer på krigsstien Man kan være sexy i classy tøy også? Og diskre sminket ikke minst. Skal man på partay, så er det en annen makeup. Men smaken er som baken - DELT! Vet hva mannen min liker og for han kunne jeg gjerne ha gått i slaskete joggebukser, og alikevel blitt definert som sexy. Mye av det med sexy, har med utstråling og selvtillitt å gjøre
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Nå tror jeg nesten du misforstår med vilje (?) Pynt deg så mye du vil for mannen din - om du ønsker det. Men om JEG syns det er mer komfortabelt å bruke ledige "usexy" klær, ja så skal jeg kunne gjøre det uten at menn (fra andre land) skal ha noen mening om det. Anonymous poster hash: 8312a...3a2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Nå tror jeg nesten du misforstår med vilje (?) Pynt deg så mye du vil for mannen din - om du ønsker det. Men om JEG syns det er mer komfortabelt å bruke ledige "usexy" klær, ja så skal jeg kunne gjøre det uten at menn (fra andre land) skal ha noen mening om det. Anonymous poster hash: 8312a...3a2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Du er inne på noe Hi, jeg tenker automatisk på de mannefiendlige kvinnene i gruppa Ottar... De ser ikke akkurat velstelt ut.. Anonymous poster hash: 7fac8...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå