Gå til innhold

huff da. jeg forsov meg til jobb og ska til helsesøster halv ellve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen vet dette. Men jeg ser ikk poenget i å komme på jobb nå for og være der to timer. Barnehagen skal på tur mens vi er hos helsesøster, så barnet kan ikke tilbake til barnehagen. Dra på jobb og barenrhage for så å reise igjen om to timer? Pluss atjg for sov meg,da vil det bli enda kortere tid.

Anonymous poster hash: e7d4d...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To timer er vel ikke lite. Jeg jobber for tiden bare to og en halv time om dagen, får gjort mye på den tiden.

Anonymous poster hash: 8539c...b9d
Skrevet

Sjefen blir vel ikke så blid om han vet du skal til helsesøster, og ikke dukker opp i det hele tatt...? Ville dratt på jobb.

Anonymous poster hash: d8404...bb4
Skrevet

Ville helt klart dratt på jobb

Skrevet

Dra på jobb og kjør barnet dit barnehagen er på tur etterpå så kan du få vært noen timer på jobb etterpå, men mindre du har avtalt å avspasere i dag da. Da kan du bli hjemme med god samvittighet.

Anonymous poster hash: 60cd8...e3d
Skrevet

Skal du til helsesøster kl 11 og tar fri resten av dagen? Kan du ikke levere på en annen avdeling? Barnehagen er vel ikke på tur hele ettermiddagen?

Syns du bør jobbe de to timene før og også dra på jobb etterpå. Ingen som plutselig tar fri en hel dag for time på helsestasjonen. Da avtaler man feriedag på forhånd.

Anonymous poster hash: f26cc...b73

Skrevet

Hadde du ikke dukket opp hadde det blitt en advarsel fra meg.

At du forsov deg er bare ditt problem.

Dra på jobb for to timer, det er langt ifra kort tid. Dra så til helsesøster og lever barnet i en annen avdeling i barnehagen eller der de er på tur før du avslutter arbeidsdagen din etterpå.

Anonymous poster hash: 320b6...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...