Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jenta mi på tre år har vert syk siden søndag med feber og stygg hoste hoste. I går var hun i fin form og hadde ikke feber på hele dagen. På kvelden målte jeg 38.1 men da hadde hun herjet og lekt mye. Målte igjen i 23 tiden, da hadde hun helt normal temp. I dag skal de gjøre noe spesielt i barnehagen som hun har gledet seg til. Kan hun dra i barnehagen i dag? Tenker at hun får kort dag om hun drar. Normalt venter jeg alltid til de har hatt en helt feberfri dag. Men er så usilker på om tempen bare var forhøyet siden hun hadde vert veldig aktiv før jeg målte. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: ca63b...44a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Min gutt på 2,5 har vært syk siden lørdag, feber og stygg hoste her også. Tirsdag virket han helt frisk, feberfri hele dagen, kun hosten satt litt igjen. Så vi leverte ham i går, og fikk telefon etter en halvtime, da var temperaturen passert 38 igjen. Passerte 39 i løpet av dagen også. Så det kan visst fort komme igjen selv om de virker friske, det er kanskje derfor man helst skal ha en hel feberfri dag? Her blir vi nok hjemme resten av uken, selv om det skal skje noe gøy i barnehagen i morgen. Han vet heldigvis ikke om det da. Skjønner dillemmaet ditt, det går jo an å prøve, også må du evt bare hente henne igjen... Kommer vel litt an på temperaturen nå også, hos min gutt vet jeg den vanligvis er under 37 om morgenen når han er frisk. Anonymous poster hash: 73694...2a8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Er man i tvil, så er man ikke i tvil. Ville blitt hjemme. Anonymous poster hash: 2e3a4...249
mamma_til_verdens_beste Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Jeg ville ikke sendt barnet i barnehagen. Synes det er greiest å forholde seg til reglene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Hold henne hjemme, også for de andre ungenes del. Her er fireåringen syk, har også vært syk siden søndag, med feber og hoste. Hun var feberfri en periode på tirsdagen, men så har det blusset opp igjen, og idag er den på 39 igjen. Her er det også mye moro i barnehagen denne uken, men jeg holder henne hjemme, ellers ender vi fort med mer langvarig sykdom.
☆☆☆ Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Om det var noko spesielt ville eg latt ho bli med på det og henta etter den aktiviteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå