Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Kjenner ei som er sååå oppmerksomhetsyk! Hun finner på ulike hendelser BARE for å få oppmerksomhet. Hun er desperat etter bekreftelse fra de i rundt. Hun sier ofte en ting, men mener noe annet bare for å få oppmerksomhet. Eks: jeg er så kvalm/syk, så jeg kommer ikke på skolen. Det er så åpenlyst at hun bare fisker ettef oppmerksomhet fra andre; at de vil ha henne på skolen. *dagens frustrasjon* Flere som kjenner oppmerksomhetssyke mennesker? Anonymous poster hash: f8252...1f5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Er jo bare å se på en av trådene som er kommet opp her i dag, det... Anonymous poster hash: f4d2b...052
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Ja lillesøsteren til en vennine av meg! Er sjelden vi er på samme fester ettersom hu er bare 26år å vi er rundt 32 års alderen. Men i forbildelse med søsteren sin bursdag så ble også hun innvitert å det ble nok av drikke på hun for å si det sånn. Hun flørtet med de fleste mennene der med å spille på sex bare fordi hun ikke tåler at ikke alle har full fokus på hun! Å alle mennene som var der var enten gift eller samboere! Anonymous poster hash: 23423...38a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Skjerp dere. Slike innlegg som de over lyser misunnelige sladredamer lang vei. Don't go there ladies... ! Anonymous poster hash: bbab5...447
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Vi alle kjennervel til bloggerne; oppmerksomhetssyke mennesker. Anonymous poster hash: 463e8...12b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Vi alle kjennervel til bloggerne; oppmerksomhetssyke mennesker. Anonymous poster hash: 463e8...12b Det er stor forskjell på bloggere. Anonymous poster hash: bbab5...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå