Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Med små barn i barnehage.. Tenker å feks bo på Jessheim eller i Sørumsand og jobbe i Oslo.. Hvordan fungerer det? Anonymous poster hash: 0b818...68a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Bor på Aurskog, pendler til Oslo. Det går greit for min del, jobber redusert og kjører aldri i rushen. Den kan være helt forferdelig gjennom Fetsund. Vet om mange som pendler fra området her. Men jeg skjønner ikke at de orker å stå i kø hver eneste dag Anonymous poster hash: 0b55d...d67
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Mtp barnehagebarn så vet jeg flere som har besteforeldre som henter hvis ikke faren til barna gjør det. Anonymous poster hash: 0b55d...d67
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Takk for svar.. vi skal flytte i retning sørumsand, og jobber begge i oslo.. satserp å barnehageplass i nærheten av der vi bor, også tar vi tog.. men lurer på hvordan det kommer til å gå Anonymous poster hash: 0b818...68a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Jeg pendler med tog, en time hver vei. Litt stress, men det går. Den jobben jeg vil ha er ikke her jeg bor, så ikke så mye annet å gjøre. hjemmekontor en dag i uka og jobber litt på kveldene hjemme, så klarer å unngå veldig lange bhgdager. Anonymous poster hash: 6adc6...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå