Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Har prøvd melk, gaviscon, yoghurt....Hjelper ikke noe. Hva gir dere halsbrann-kanskje noe jeg bør holde meg unna som jeg ikke er klar over??? Anonymous poster hash: 06f2b...dd9
HanneS.85 Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 hadde det bare noen få dager.. men kanskje vann med sitron? hjalp for meg.. unngå banan har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Melkeprodukt har aldri hjulpet meg, heller tvert i mot. Sitrus har jeg også blitt verre av. Jeg har muligens ikke vært så kraftig plaget, for jeg har hatt nytte av Lovehearts. Mest plaget på kveldstid og det har gjerne gått med en pakke for kvelden. Anonymous poster hash: 55caf...33f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg knasket isbiter gjennom to svangerskap. Eneste som hjalp meg. Anonymous poster hash: 34289...db6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Titralac!!! Holdt det greit i sjakk, ellers funka melk og en neve mandler! Melk funker fordi kalsium bryter ned enzymene i syra mener jeg å huske.;-) sov på siden, og gjerne med overkroppen hevet! Hold det unna sjokolade, koffein, kullsyre, fet og sterk mat.. Anonymous poster hash: 502c5...1d4
camilla^ Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Jeg spiste mandler. Knasket noen never jevnt gjennom dagen, da holdt det seg levelig. Glemte jeg det en dag var det umulig å sove. Hadde en skål mandler på nattbordet også, slik at jeg kunne ta om jeg merka noe. Råd fra pappa faktisk etter at alle andre kjærrigråd ikke fungerte. Melk fungerte litt, men orket ikke drikke melk hele tiden.
smet Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Første svangerskap levde eg på Lovehearts (og aldri ete det sidan..), amdre svangerskap var det mandler som var redninga
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Funker med pinup-is her Sterke fruktsmaker osv gjør det bare verre for min del. Tror det er litt individuelt.. Anonymous poster hash: 37a8c...c8b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Mandler er basedannende, så det hjelper. Ellers kan du røre ut litt natron i et glass vann, det er også basedannende. En halv til en teskje i et par desiliter vann. Anonymous poster hash: 726be...c19
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Lovehearts på dagtid og flytende gaviscon før jeg legger meg funker bra her! Halsbrann er GRUSOMT!! Anonymous poster hash: a3cce...faf
kattergal Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Lovehearts på dagen her også og flytende gaviscon og melk på kvelden og natten..
Bananen Skrevet 12. februar 2014 #13 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har slitt ekstremt med halsbrann i begge svangerskap. Melk hjalp, men jeg drakk på meg melkeintoleranse tilslutt. Ellers var det kun lovehearts som dempet det. Jeg hater lovehearts, men spiser det når jeg er gravid. Natt som dag. Våknet av halsbrann, lovehearts i munn så sove igjen. Tannlegen fikk sjokk når jeg sa det og hun ikke fant hull etterpå Til nød virket vaniljeis. Også måtte jeg sove sittende. Å spise "rød mat" var det verste jeg kunne gjøre. Altså tomatbasert, salami og fet mat. Så jeg levde nesten på poteter og melkebasert mat. Men det gikk greit. Heller det enn halsbrann på sitt verste. Min erfaring er at ingenting hjelper, men noe døyver mer enn annet. Gaviscon gjorde det verre for meg faktisk. God bedring, halsbrann er helt jævli:(
nette.ra Skrevet 12. februar 2014 #14 Skrevet 12. februar 2014 Melk og gaviscon hjalp meg veldig fant fort ut at alt som har gjær i seg ga meg voldsom halsbrann. så kuttet ut pizza, brød, boller osv.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #15 Skrevet 12. februar 2014 Knaska også masse lovehearts på slutten sist jeg var gravid, det funket noen ganger Ellers måtte jeg tilslutt la være å spise noe særlig minst 2 timer før leggetid for at det ikke skulle bli for ille, men det kom jo som regel litt halsbrann uansett... Huff, skikkelig slitsomt med halsbrann, har igjen 3 mnd nå, og begynner smått og kjenne det iblant.. Anonymous poster hash: 1ac51...d35
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. februar 2014 #16 Skrevet 12. februar 2014 Jeg brukte novaluzid. Bruker det faktisk en sjelden gang enda. De smaker heller ikke så vondt som de andre jeg prøvde.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 Novaluzid var det eneste som funket for meg Anonymous poster hash: 1aab5...bf7
samlex Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Gaviscon fungerte som bare det. Må bare unngå å spise/drikke etterpå😊
stratosku Skrevet 13. februar 2014 #21 Skrevet 13. februar 2014 Lovehearts og isbiter funket som gull på meg!
Klønemor Skrevet 13. februar 2014 #22 Skrevet 13. februar 2014 Prøv noen tabletter som heter Link, får det på apoteket! De hjalp meg mye mer enn gaviscon, og lovehearts ble jeg faktisk verre av. Skjønner ikke helt at det har funka på så mangen, da sukker ikke er noe bra for halsbrann.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #23 Skrevet 13. februar 2014 Salat! Anonymous poster hash: 0d5be...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå