Gå til innhold

Ped-leder kaster meg omtrent ut av bhg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 16 mnd har akkurat begynt i bhg. Dag 4 fikk jeg beskjed om bare å gå. Vistartet med raske leveringer siden ungen gråt mye idet jeg gikk. Men hun roet sseg med en gang. Etter to uker gikk det seg til. Men møter jeg hun i gangen ced levering tar hun bare barnet å går. Jeg får ikke gi en kos engang. Når jeg leverer inne har jeg knapt satt foten innenfor før hun sier hadet mamma. Men en hadekosog elsker deg er vviktig for meg, og det har jeg sagt. Men fortsatt tar hun vare barnet og går, mener det er bedre for barnet.

Kjenner jeg blir skikkelig forbanna på dama!!

Anonymous poster hash: 3ce32...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil, skrev litt raskt da mobilen har lite strøm.

Skrevet

Fordi hun møter deg og tar vare på ungen? Ja huff. 

Anonymous poster hash: ef169...b5e
Skrevet

En rask hadebra er enklest å forstå for barnet. Blir det for mye kyss klapp og klem seremoni blir barnet godt usikker og leveringen kan bli en belastning for barnet.

Stol på at ped leder vet hva hun gjør. Sett barnet dit forran dine behov!

Anonymous poster hash: cd526...967

Skrevet

Fordi hun møter deg og tar vare på ungen? Ja huff. 

Anonymous poster hash: ef169...b5e

Dustesvar.

Man må da få si hadet!

Anonymous poster hash: 1fe03...7e3

Skrevet

Det skjønner jeg at du blir. Bare husk at det er ditt barn, dubestemmer. Har kjent litt på dette selv i barnehagen der minste går, men nå har de skjønt tegninga tror jeg. Ungen er jo helt desperat etter at jeg skal bli med inn, så da gjør jeg det. Men jeg skjønner også at dersom det tar veldig lang tid før jeg går, så forvirrer jeg. Ungen skal bli trygg på at jeg går, samt at så lenge jeg er der klenger han på meg og kommer ikke med i leken. Så jeg følger inn, blir der til jeg føler han er ganske trygg og så går jeg.

Anonymous poster hash: d0056...5ca

Skrevet

Er virkelig en rask klem og øyekontakt med barnet for mye å kreve?

Skrevet

Si ifra at det plager deg, og eventuelt ta det med styrer. Men lurt og ha vurdert om det er best for deg el barnet.

Man betaler for barnehage og man bør være fornøyd. Men gå fra er tøft, og enda tøffere on man ik er trygg på leder.

Anonymous poster hash: 3e897...241

Skrevet

For noe tull, det er da ikke noe i veien for at barnet skal få en kos av mamma før hun må gå! Ta det opp med pedleder du.

Skrevet

Her er det stikk motsatt!

De er veldig opptatt av at jeg skal få øyenkontakt og si tydlig hadet så han vet at jeg skal gå.

Pleier jo selvsagt å gjøre det men når han hylskriker så har jeg gjerne sagt hadet uten å se skikkelig på han fordi tårene presser på.

Anonymous poster hash: 77a6b...79c
Skrevet

Her er det nok også litt motsatt, de synes det er viktig at jeg går når jeg først har sagt hadet, men at det er er like viktig å si ordentlig hadet! Det er da ikke normalt at det skal skje raskest mulig!! Skjønner godt at du blir lei deg da!

Anonymous poster hash: 9d091...b38
Skrevet

Høres rart ut. Og litt trist. Ta det opp med pedleder på en fin, men bestemt måte først. Si hvordan du gjør og at du vil fortsette med det for det føles best for deg :)

Skrevet

Gi barnet en klem i gangen før du går inn på avdelingen ;)

Skrevet

Kan forstå det om du står og knuger på ungen din med våte øyne og dirrende leppe.. 😏 Men om du opptrer som at bhg er et flott sted å være så burde du få tid til kyss og klem. Har selv hatt en mor i bhg som spionerte i vinduet, gråt ved levering og gjorde ungen utrygg. Da måtte vi be henne gå.

Skrevet

Ikkeno sutring fra mor altså:)

Jeg gir en nuss eller to og kos på kinnet før jeg sier "hade, kos deg mamma elsker" eller noe sånt.

Eller hvis hun er på vei for å leke spør jeg om kos, så snur hun seg og gir kos og vinker mens jeg sier hade og vinker tilbake. Og selvfølgelig er jeg blid og normal:)

Verken store eller tidkrevende show, men noe jeg anser som viktig for både jenta og meg:)

Skjønner at jeg må si tydeligere ifra, men jeg har jo alt sagt ifra. Føler nesten hun saboterer meg på en måte. Ingen god følelse:(

Skrevet

Gå til styrer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...