Gjest MamsMø Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hadde håpet å slippe å bruke den jeg men... Ooofffff!!!!! *syte, syte* :-)
Twisty Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Lykke til:) Jeg måtte på overtidskontroll med begge, men med andremann satte han det igang når han sjekket modning. Proppen gikk dagen etter og jeg fødte dagen etter der igjen:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Lykke til Anonymous poster hash: 819ec...7fb
Gjest MamsMø Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Takk og takk :-) Drøyer vel uansett ikke veldig lenge før fødsel nå...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Lykke til ser ut som om det blir overtid her og! Anonymous poster hash: a20bf...c7f
Gjest MamsMø Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Takk og takk. Er hjemme igjen nå.. Alt helt fint og lite modning! Så vi fortsetter å vente! :-/
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Huff da. Men du blir vel igangsatt senest 11 dager over? Anonymous poster hash: a20bf...c7f
Gjest MamsMø Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Ja på mandag setter de igang! Håper jeg er ferdig til da ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Da er det uansett ikke lenge igjen da! Har 6 dager til termin jeg, men null tegn på at noe skal skje i nærmeste fremtid så blir nok overtid her og.. Anonymous poster hash: a20bf...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå