Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 "Meg kan ikke det, kan meg sove i din seng" osv, er det normalt? Har et barn selv på 3 år, hun snakker like godt som søsteren sin på 5 år, men tantebarnet mitt på 3 år snakker som i eksempelet, men det er kanskje like normalt i den alderen? Moren synes det er så søtt når barnet prater på den måten. Anonymous poster hash: 00af2...0a9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Min sønn på 5 snakker helt rent, men han sier vi om seg selv, f. eks så kan han spørre "kan vi og Per på eple" (og det er kun han og Per der, så han burde jo sagt kan jeg og Per på eple) Jeg har forklart han det 100 ganger, men han sier bare at han sier det sånn... Anonymous poster hash: ca53f...44b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Sniker inn ett spørsmål i noenlunde samme kategori: Hvor lenge er det vanlig at barn snakker om deg selv i tredjeperson? Anonymous poster hash: 53e94...f43
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Det er jo store forskjeller i den alderen, min 3 åring prater veldig bra og forklarer seg bra. mens kameraten hans som også er 3 år er det nesten umulig å forstå hva sier, og bruker kun korte setninger. Nevøen min på 3 år, er nok en mellomting mellom min sønn og kameraten. Anonymous poster hash: 8f0bd...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå