Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Vært forelsket i han i mange år, ønsket å prlve meg men. Nå har vi endelig begynt og få kontakt. Det siste året har vi flørtet mye. Men det går liksom aldri noe lengre enn det. Han er bestekompisen til min bror. Og det stopper endel. Broren min har vel sagt i fra til alle sine om at meg rører de ikke! Så han er litt redd da. Og lar d stå i veiet. Er det bare en flørt det skal være tro og ikke noe mer. Han lovet meg en date, men det skjer aldri. :/ Mrn jeg føler veldig for han. Anonymous poster hash: 6fdb8...0b6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 He's not that in to you... Gutter er faktisk så enkle! Vil han ha noe seriøst med deg, hadde det allerede skjedd.... Dessverre, med tanke på følelsene dine! Anonymous poster hash: 96ebc...833
mariannehanne Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Tilbøyelig til å være enig med første kommentar her. Hadde han virkelig vært keen så hadde han fått til noe.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Tenker den tanken selv og han hinter mer til sexlyst enn kjærlighet. Så er nok ikke noe å satse på. :/ Anonymous poster hash: 6fdb8...0b6
LeTwinsA Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Jeg mener vi damer er altfor lite flink til å si fra om at vi liker noen jeg. Så hopp i det, send han melding å skriv at du seriøst liker han og vil ha en date...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå