Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Jeg sterilisere henne, men føler meg så slem etter jeg har tatt fra henne muligheten til å få barn. Hun har en hannkattvenn, og lurer sikkert på hvorfor det aldri blir kattunger i magen hennes. Har selv akkurat fått en liten baby og hun snuser og er superinteressert i han. Stakkars pusen min som aldri får oppleve og bli mor Anonymous poster hash: 9b99d...9dd
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Å kjære vene ... Anonymous poster hash: a4bdb...f76
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Å herrefred :/ Har ikke ord her. Anonymous poster hash: 8ae44...525
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Er hun nylig blitt sterilisert? Jeg tror det går seg til Du har gjort det hele riktige og bidrar til at færre kattunger ender opp som uønskede løskatter. Gi henne masse kos Anonymous poster hash: ce15b...a6d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Gud hjelpe meg... Anonymous poster hash: 3b0a5...fb0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Tenk om dette er en katt som liker voksenlivet og ikke ha noe ansvar eller noe som binder en hjemme? Det er mange som velger selv å ikke få barn, ønsker å sette seg selv og karrieren først. Kunne fly ute med denne guttepusen uten å tenke på konsekvensene av det. Om katten din hadde fått barn, så hadde hun ikke møtt kjæresten på en stund. Og vi vet alle at mange par skiller lag etter de har fått barn. Nå har de ikke muligheten, og kan ha all fokus på hverandre Anonymous poster hash: 06f90...c7e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Det lukter fru Åsta lang vei... Anonymous poster hash: 8a1cd...f9b
Katteskinnet Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Katter kjenner aldeles ikke til den biologiske klokken som vi mennesker har, eller sorgen ved å ikke kunne få barn. En katt lever i nuet. Vær heller glad du har økt sjansene for et langt liv til pus.
skjotta Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 dette kalles anthropomorphism og er ikke direkte sunt for verken dyr eller eier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå