Gå til innhold

Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor katten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sterilisere henne, men føler meg så slem etter jeg har tatt fra henne muligheten til å få barn. Hun har en hannkattvenn, og lurer sikkert på hvorfor det aldri blir kattunger i magen hennes. Har selv akkurat fått en liten baby og hun snuser og er superinteressert i han. Stakkars pusen min som aldri får oppleve og bli mor :(

Anonymous poster hash: 9b99d...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære vene ...

Anonymous poster hash: a4bdb...f76
Skrevet

Å herrefred :/

Har ikke ord her.

Anonymous poster hash: 8ae44...525

Skrevet

Er hun nylig blitt sterilisert? Jeg tror det går seg til :) Du har gjort det hele riktige og bidrar til at færre kattunger ender opp som uønskede løskatter. Gi henne masse kos :)

Anonymous poster hash: ce15b...a6d
Skrevet

Gud hjelpe meg... 

Anonymous poster hash: 3b0a5...fb0
Skrevet

Tenk om dette er en katt som liker voksenlivet og ikke ha noe ansvar eller noe som binder en hjemme? Det er mange som velger selv å ikke få barn, ønsker å sette seg selv og karrieren først. Kunne fly ute med denne guttepusen uten å tenke på konsekvensene av det. Om katten din hadde fått barn, så hadde hun ikke møtt kjæresten på en stund. Og vi vet alle at mange par skiller lag etter de har fått barn. Nå har de ikke muligheten, og kan ha all fokus på hverandre ;)

Anonymous poster hash: 06f90...c7e
Skrevet

Det lukter fru Åsta lang vei...

Anonymous poster hash: 8a1cd...f9b
Skrevet

Katter kjenner aldeles ikke til den biologiske klokken som vi mennesker har, eller sorgen ved å ikke kunne få barn. En katt lever i nuet. Vær heller glad du har økt sjansene for et langt liv til pus.

Skrevet

dette kalles anthropomorphism og er ikke direkte sunt for verken dyr eller eier....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...