shewolf Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Prøver å finne reisemål for meg og samboeren i sommer Vil ha et vakkert sted hvor vi kan både slappe av MAX og finne på litt. Gjerne et sted med litt kultur. Hittil har vi snakket om Mexico, Sicilia og Maldivene.. men Maldivene har vi slått fra oss etter at alle sa det var lite å gjøre der. Noen tips?? )
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Av de du nevner, Sicilia. Maldivene blir kjedelig etter en ukes tid, men er maks avslapning da.. Men litt det samme hver dag, og ikke så mange steder å dra. Dra til Italia og lei en bil og se litt av landet. Billigere å fly til Italia, og da kan dere bruke mer penger på hotel. Mannen min og jeg bodde en gang på et gammelt slott, det var kjempeflott:) har vært i Mexico en gang, og var ikke kjempe imponert. Anonymous poster hash: b4a0d...47e
shewolf Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2014 Kan godt dra et helt annet sted også egentlig Vi har ikke kjempeformening om hvor vi vil dra. Men vi vil bare ha en skikkelig romantisk og opplevelsesrik første tur sammen. Har ikke vært på tur alene sammen før.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg ble ikke inmponert over mexico, men elsket den domenikanske republikk...eller andre steder i karibien. Masse å finne på, samtidig kan man slappe av og nyte sola. Anonymous poster hash: e24b1...703
Våryr ✿ Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Jeg ville reist til Italia eller Frankrike
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Fjøløy på Rennesøy, faktisk. Vakkert og romantisk. Det er liksom "vår" plass. ❤️ Anonymous poster hash: 9dd68...0d1
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Lofoten. Haha, litt patriotisk, men vi har reist litt rundt om, og ingen verdens ting slår Lofoten. Svindyrt, for det meste, men så ufattelig vakkert, fult av opplevelser og eviglange sandstrender, midnattsol, fønvind og nei, det må oppleves.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Barcelona:-) strand og storby. Mye og se:-) Anonymous poster hash: ea4b6...49c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Chios, en gresk øy. Veldig fint sted Anonymous poster hash: cfe6c...868
Øyne som ser!! Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Barcelona ja, der får du alt. Mye å se, strand, god mat, hyggelige resturanter.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Har ikke vært så mange steder da vi kjapt fikk barn og ikke har prioritert så mange sånne turer. Vi hadde en fantastisk tur til Praha på våren. Ønsker oss til Barcelona Anonymous poster hash: 7c1f6...7b6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Også drømmer vi om ferie i Toscansa og besøe vinrancher i frankrike. Leie bil og sykle. Synes sånne sydhavsteder fort kan virke kjedelig. Anonymous poster hash: 7c1f6...7b6
Bananahammock Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Barcelona anbefales på det sterkeste
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Barcelona, Nice, Cannes, Korsika, Sicilia:) Anonymous poster hash: e4fc0...cbf
Iiiiik Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Barcelona er fint. Ellers er Italia min favoritt. Å leie en cabriolet og kjøre rundt i området Volterra, Sienna, San Giminano er min kjæresteferiedrøm. Evt leie et hus eller et rom på et slott i samme område og leie sykler og komme seg rundt. Jeg liker det bølgende landskapet, de bratte byene, den gode maten, den gode vinen, det bedagelige tempoet, sommervarmen, muligheten til å se gammel kultur osv.
shewolf Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 13. februar 2014 Ser ut som at det er ganske mange stemmer til Barcelona. Noen tips om hvor i Barcelona man burde bo? Finnes det noen strandhoteller der eller?
Helene Harepus Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Østerrike er fantastisk fint, har reist en del i området rundt Salzburg og det er bare nydelig, vakkert, mye historie og veldig koselig Jeg tar meg i å savne Østerrike!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Var i Mauritius med sønnen, og skulle ønsket mannen hadde vært med. Veldig vakkert og akkurat nok å gjøre. Men den beste kjæresteturen jeg har hatt var Japan, 4 netter i Tkyo, 1 natt på varmekilde hotell i skogen og 4 netter i Kyoto. Absolutt verdt den lange turen. Anonymous poster hash: 3156e...01e
Øyne som ser!! Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Ser ut som at det er ganske mange stemmer til Barcelona. Noen tips om hvor i Barcelona man burde bo? Finnes det noen strandhoteller der eller?Bo Eixample, der er det tryggest, mest å gjøre for turister, mange fine butikker. Ikke bo i gatene parallelt med Las ramblas, masse horer, narkiser, mye tyverier. Hvis du skal gå på stranden midt på sommeren fraråder jeg deg å gå på Barcelonetta, mer masete strand har jeg aldri vært borti. Dagen lang gikk det selgere rundt og solgte alt fra kokosnøtter til narkotika. Vi gikk på en strand litt lenger vekke, Ictaria hette den. Vi tok bare undergrunnsbanen eller taxi til stranden, kostet rundt 100 kr for taxi. Endret 13. februar 2014 av Øyne som ser!!
Rosarose8 Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Italia eller New York. avslapping blir på fjellet eller strandferie, men de flotteste turene vi snakker mest om i ettertid er de hvor vi har opplevd masse sammen!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #21 Skrevet 13. februar 2014 I og med at vi fikk barn veldig tidlig i forholdet og som regel ferierer med han, så må jeg si.....auswitch... Anonymous poster hash: 4bdd1...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå