Gå til innhold

Hvilke barnehager i Fana/Ytrebygda er gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en barnehage som du har spesielt god erfaring med? En du vil anbefale? Jeg bor selv i Fana bydel og har eldste barnet i barnehage her. Jeg er bare passelig fornøyd, men tviler på at vi kommer til å bytte likevel. Både fordi han er sårbar for forandringer og fordi han blir kjent med andre barn i samme skolekrets.

Anonymous poster hash: 1b10a...7e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvor du bor jeg, og hvor gamle barn ;) Bor også i Fana bydel :)

Anonymous poster hash: 4bf57...b09

Skrevet

Hmm, litt redd for å bli gjenkjent nå:-) Jeg har ett barn på tre år og ett barn på 10 mnd. Velger å ikke skrive hvor jeg bor.

HI

Skrevet

Espira Rå er topp. Ihvertfall de to avdelingene vi kjenner.

Anonymous poster hash: 673bd...639

Skrevet

Har de mye aktiviteter og turer der i Espira Rå? Jeg synes det er så lite aktiviteter i barnehagen vår, bortsett fra utelek, innelek  og faste samlinger. Uteområdet er dessuten ganske dårlig.

HI

Skrevet

Har de mye aktiviteter og turer der i Espira Rå? Jeg synes det er så lite aktiviteter i barnehagen vår, bortsett fra utelek, innelek  og faste samlinger. Uteområdet er dessuten ganske dårlig.

HI

Visst det er bare nå om vinteren så virker det som det er ganske vanlig at de er lite ute på "denne årstiden" som de selv kaller det.

Jobber en i en barnehage der de mener at det holder å være uten en halvtime for dagen nå på denne årstiden :S

Jobber forresten i barnehage i Bergen men ikke på den kanten du søker.

Å i barnehagen som sønnen min går i så er de bare ute en time for dagen nå om vinteren å syns det også er altfor lite!

Før var de ute to ganger om dagen å sånn bør det være uansett årstid!

Anonymous poster hash: 5bbae...9e4

Skrevet

HI

Visst det er bare nå om vinteren så virker det som det er ganske vanlig at de er lite ute på "denne årstiden" som de selv kaller det.

Jobber en i en barnehage der de mener at det holder å være uten en halvtime for dagen nå på denne årstiden :S

Å i barnehagen som sønnen min går i så er de bare ute en time for dagen nå om vinteren å syns det også er altfor lite!

Høres ut som barnehagen i Bergen sentrum som jeg har jobbet i.....

Anonymous poster hash: 547b0...16c

Skrevet

HI

Høres ut som barnehagen i Bergen sentrum som jeg har jobbet i.....

Anonymous poster hash: 547b0...16c

Ingen av de ligger i sentrum.

Skrevet

Poden gikk i småbarnsavdelingen på Regnbuen Kokstad (heter nå Kidsa), og vi var veldig fornøyde. Veldig god ped.leder i gruppen, lite utskiftning blant de ansatte, og snille og omsorgsfulle assistenter. Faste vikarer ved sykdom som barna ble kjent med. De var mye ute, har genialt uteareal, og de går på tur en gang i uken. Bra åpningstid (07:00-17:00). Eneste jeg hadde å utsette var at de ikke bidro stort ved bleieslutt (til deres forsvar kom vi uten bleier etter sommerferien, og de hadde 3 nye igruppend erav en som hadde skikkelig vanskelig innkjøring), men ellers var alt tipp topp. Må understreke veldig god dialog med ped.leder i gruppen som var en perle.

Vi flyttet før han gikk over til storbarnsavdeling, det så bra ut også men vi var ikke så godt kjent med personalet.

Vet at bhg har skiftet styrer, kan hende stemningen er blitt annerledes, men i 2010-2012 var vi meget fornøyde.

Anonymous poster hash: a2bdb...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...