Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Noen her som jobber som vikar i barnehage? Hva har dere i timen? Anonymous poster hash: a54f8...d0d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: a54f8...d0d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Jobber ikke som vikar, men er fast ansatt. Er utdannet barnevernspedagog og tjener litt over 400000. Jobbet der i åtte år:-) Anonymous poster hash: 27870...47f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 146 kr i timen med 8 års ansiennitet. Uten ansiennitet: 136 eller 139 kr i timen. Anonymous poster hash: c8b90...bda
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Ok, det var ikke så bra betalt. Jeg har 174 i timen nå, jobber i butikk. Men trives ikke i den jobben. Anonymous poster hash: a54f8...d0d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Man blir ikke rik nei, men det er en veldig fin jobb! Anonymous poster hash: 04c15...9f3
Preggie Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Jobber ikke som vikar, men er fast ansatt. Er utdannet barnevernspedagog og tjener litt over 400000. Jobbet der i åtte år:-) Anonymous poster hash: 27870...47f Jobber du som ped leder?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Ja har så lyst å jobbe i barnehage, men har ikke råd til å ta utdannelse innen det :/ å jobber bare 50% i butikk nå så håper på å få litt vikar jobb i barnehage å Anonymous poster hash: a54f8...d0d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Jobber som tilkallingsvikar og har 136 kr i timen. Ikke noe å bli rik av nei, men knallkoselig og kjekk jobb! Etter hva jeg har forstått må man ha jobbet der et halvt år før man kan få lønn etter ansiennitet, men ikke helt sikker på om jeg har forstått det rett da. Hvis man er tilkallingsvikar altså Anonymous poster hash: 2fd59...c31
camillla Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Jobber som vikar og har 142 kr tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har ei inntekt på ca 330 000,- i året i bhg, som ufaglært. Anonymous poster hash: 4cd70...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå