Gå til innhold

timeslønn barnehage assistent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som jobber som vikar i barnehage? Hva har dere i timen?

 

Anonymous poster hash: a54f8...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: a54f8...d0d

Skrevet

Jobber ikke som vikar, men er fast ansatt. Er utdannet barnevernspedagog og tjener litt over 400000. Jobbet der i åtte år:-)



Anonymous poster hash: 27870...47f
Skrevet

146 kr i timen med 8 års ansiennitet. Uten ansiennitet: 136 eller 139 kr i timen.

 

Anonymous poster hash: c8b90...bda

Skrevet

Ok, det var ikke så bra betalt. Jeg har 174 i timen nå, jobber i butikk. Men trives ikke i den jobben.

 

Anonymous poster hash: a54f8...d0d

Skrevet

Man blir ikke rik nei, men det er en veldig fin jobb!



Anonymous poster hash: 04c15...9f3
Skrevet

Jobber ikke som vikar, men er fast ansatt. Er utdannet barnevernspedagog og tjener litt over 400000. Jobbet der i åtte år:-) Anonymous poster hash: 27870...47f

Jobber du som ped leder?

Skrevet

Ja har så lyst å jobbe i barnehage, men har ikke råd til å ta utdannelse innen det :/ å jobber bare 50% i butikk nå så håper på å få litt vikar jobb i barnehage å :)

 

Anonymous poster hash: a54f8...d0d

Skrevet

Jobber som tilkallingsvikar og har 136 kr i timen. Ikke noe å bli rik av nei, men knallkoselig og kjekk jobb! 

Etter hva jeg har forstått må man ha jobbet der et halvt år før man kan få lønn etter ansiennitet, men ikke helt sikker på om jeg har forstått det rett da. Hvis man er tilkallingsvikar altså :)



Anonymous poster hash: 2fd59...c31
Skrevet

Jobber som vikar og har 142 kr tror jeg...

Skrevet

Jeg har ei inntekt på ca 330 000,- i året i bhg, som ufaglært.



Anonymous poster hash: 4cd70...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...