Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Mini er 16mnd og er blid og glad, litt mammadalt, men ikke unormalt mye. Pappa får gjøre alt mamma gjør, men i det siste blir han helt krakilsk hvis pappa skal bytte bæsjebleien. Han nekter å ligge og gråter og kaver... Han protesterer litt når mamma skal og, men finner seg i det og blir ferdig med det. Normalt? Har så små preferanser på slikt, det kan jo være vi gjør ting på litt ulikt vis? Eller har ulik måte å forholde oss til ham under bleieskiftet? Han er en drøm i barnehagen, bare smil under alle bleieskift... Anonymous poster hash: 67c10...37f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 "Mini vil ikke bytte bleie med pappa" HAHA Skjønner Mini godt. Jeg ville heller ikke byttet bleie med noen andre. Æsj! Anonymous poster hash: 2c84a...5e0
Serepta Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Ja det er helt normalt. Går i faser det der. Det viktigste er at dere ikke lar han bestemme, selv om han hyler.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Det er helt normalt at de i perioder har det for seg at bare mamma eller pappa skal gjøre ditt eller datt.... Enten det er bleieskift, legging, helle oppi koppen.... Anonymous poster hash: 904f5...13f
☆☆☆ Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Vår hadde ei periode med protestar mot meg, eg måtte bytte medan ho stod, medan ho fint la seg ned på stellebordet om faren byta. Eg lurer på at forklaringa er så enkel som at ho aldri kom nokon veg med å nekte stellebordet med faren, han er så godt som ute av stand til å byte på henne når ho står. Når vo har vore stader utan stellebord har det vore eg som har byta på henne. Difor visste ho om moglegheita med meg, og protesterte heftigare på å ligge. Etter litt ettergivande oppførsel frå mi side var sirkuset i gang. No vil ho på stellebordet slik som babyen, så problemet er løyst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå