Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 pga at vi har fått små barn... Det er ett par. De har tenåringer og vi har merket at de har vært fraværende siste året og fikk nå høre av ei felles venninne at de orker ikke å være sammen med oss pga at de er ferdig med småbarnstiden. Hva slags venner er det ?? Nærme var de også... (Barna våre er veloppdragne!) Anonymous poster hash: 17650...0c9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Skjønner det er kjipt, men det handler kanskje om at de føler at dere er på litt forskjellig sted i livet? Må innrømme at jeg ikke er så mye sammen med en venninne som har fått baby lenger rett og slett fordi mitt barn er skolebarn nå, og jeg merker jeg synes det er kjedelig å ta hensyn til babyen hele tiden i forhold til aktiviteter osv pluss at vi sjelden kan gjøre ting som er gøy for barnet mitt fordi det er slitsomt å ta med baby, baby er trøtt osv osv.... også er jeg selv lei av å styre med babyer som gråter osv.... Anonymous poster hash: 783ce...a51
LeTwinsA Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Herlighet hvor egoistisk går det ant å være? man stiller opp for venner uansett fase i livet!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Herlighet hvor egoistisk går det ant å være? man stiller opp for venner uansett fase i livet! Så det hadde vært bedre om jeg hadde fortsatt å være masse sammen med henne i stedet for å være sammen med noen andre som kan bli med å gjøre ting mitt barn synes er gøy? Nei..... jeg vil heller at mitt barn skal ha det fint, og ikke kjede seg fordi man alltid skal ta hensyn til en baby. Anonymous poster hash: 783ce...a51
LeTwinsA Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Herlighet hvor egoistisk går det ant å være? man stiller opp for venner uansett fase i livet! Så det hadde vært bedre om jeg hadde fortsatt å være masse sammen med henne i stedet for å være sammen med noen andre som kan bli med å gjøre ting mitt barn synes er gøy? Nei..... jeg vil heller at mitt barn skal ha det fint, og ikke kjede seg fordi man alltid skal ta hensyn til en baby. Anonymous poster hash: 783ce...a51 Forskjell på å kutte ut helt og opprettholde litt kontakt da vell? Og ja jeg synes at man av og til gjør noe for andre, og ikke tenker på seg selv hele tiden ...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Det ironiske er at vi har fulgt de gjennom deres småbarnsperiode, ferier, middager osv. Har egentlig alltid syntes at de var noe overflatiske, men slått meg til ro med at vi er forskjellige og vektlagt de gode egenskapene... Men nå er det jo bekreftet, de ER overflatiske .. (Mannens venner opprinnelig) Anonymous poster hash: 17650...0c9
LeTwinsA Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Det ironiske er at vi har fulgt de gjennom deres småbarnsperiode, ferier, middager osv. Har egentlig alltid syntes at de var noe overflatiske, men slått meg til ro med at vi er forskjellige og vektlagt de gode egenskapene... Men nå er det jo bekreftet, de ER overflatiske .. (Mannens venner opprinnelig) Anonymous poster hash: 17650...0c9 Yes var akkurat det jeg også tenkte. Vi har venner som har stilt opp for oss i tvillingbaby periode. Og når de nå har baby og tvillingene er 4 år, er det uaktuelt å kutte dem ut. Fordi babyer er sååå kjedelige altså. 6 åringene får også pent stå ut med det. Men så liker han å kose og leke med babyen han da Finner jo på andre ting med ungene i tillegg. Ser ikke problemet jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Det ironiske er at vi har fulgt de gjennom deres småbarnsperiode, ferier, middager osv. Har egentlig alltid syntes at de var noe overflatiske, men slått meg til ro med at vi er forskjellige og vektlagt de gode egenskapene... Men nå er det jo bekreftet, de ER overflatiske .. (Mannens venner opprinnelig) Anonymous poster hash: 17650...0c9 Yes var akkurat det jeg også tenkte. Vi har venner som har stilt opp for oss i tvillingbaby periode. Og når de nå har baby og tvillingene er 4 år, er det uaktuelt å kutte dem ut. Fordi babyer er sååå kjedelige altså. 6 åringene får også pent stå ut med det. Men så liker han å kose og leke med babyen han da Finner jo på andre ting med ungene i tillegg. Ser ikke problemet jeg. Nå tenker jeg bare at det ikke eg venner verdt å ha 😔 Hi Anonymous poster hash: 17650...0c9
LeTwinsA Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Det ironiske er at vi har fulgt de gjennom deres småbarnsperiode, ferier, middager osv. Har egentlig alltid syntes at de var noe overflatiske, men slått meg til ro med at vi er forskjellige og vektlagt de gode egenskapene... Men nå er det jo bekreftet, de ER overflatiske .. (Mannens venner opprinnelig) Anonymous poster hash: 17650...0c9 Yes var akkurat det jeg også tenkte. Vi har venner som har stilt opp for oss i tvillingbaby periode. Og når de nå har baby og tvillingene er 4 år, er det uaktuelt å kutte dem ut. Fordi babyer er sååå kjedelige altså. 6 åringene får også pent stå ut med det. Men så liker han å kose og leke med babyen han da Finner jo på andre ting med ungene i tillegg. Ser ikke problemet jeg. Nå tenker jeg bare at det ikke eg venner verdt å ha Hi Anonymous poster hash: 17650...0c9 Gjør du rett i :)
SuperFries Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Herlighet hvor egoistisk går det ant å være? man stiller opp for venner uansett fase i livet! Så det hadde vært bedre om jeg hadde fortsatt å være masse sammen med henne i stedet for å være sammen med noen andre som kan bli med å gjøre ting mitt barn synes er gøy? Nei..... jeg vil heller at mitt barn skal ha det fint, og ikke kjede seg fordi man alltid skal ta hensyn til en baby. Anonymous poster hash: 783ce...a51 Uff, ja. Det ville vært krise om ditt barn måtte kjede seg iblant. Fysj og fysj.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Herlighet hvor egoistisk går det ant å være? man stiller opp for venner uansett fase i livet! Så det hadde vært bedre om jeg hadde fortsatt å være masse sammen med henne i stedet for å være sammen med noen andre som kan bli med å gjøre ting mitt barn synes er gøy? Nei..... jeg vil heller at mitt barn skal ha det fint, og ikke kjede seg fordi man alltid skal ta hensyn til en baby. Anonymous poster hash: 783ce...a51 Urk!!! Du er en av dem som oppdrar egobarn, som ikke lærer seg å ta hensyn til og tilpasse seg andre. Sånn oppdras IKKE mine barn! Anonymous poster hash: 4a844...e08
studVest Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Godt å slippe å kaste bort mer tid på disse menneskene, tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå