Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Om man er over 20 og har flere barn, kan brystene plutselig vokse til? Anonymous poster hash: 323cb...6db
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Det sies at en kvinnekropp ikke er ferdig utviklet før man har passert 22.. Men det vet jeg ikke, har du tatt en test for å sjekke om du er gravid igjen? Anonymous poster hash: 1f088...b0a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Ja,ser du 50 år gamle kvinner med små bryster? Anonymous poster hash: a8146...35d
Elsker livet Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Puppene kan i alle fall vokse etter svangerskap fordi fettkjertlene tømmes litt for å gjøre plass til melka, og så fylles de igjen etterpå (om man er heldig/uheldig) og da kan sammensetningen bli litt annerledes enn før svangerskapet. Har jeg hørt.
Plutselig_gravid Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Min mor hadde små pupper. Etter barn ble de digre og sånn forble de! Da jeg var ferdig utviklet hadde jeg en b-cup. Minst en d-cup da jeg ammet førstemann. Puppene forsvant helt etter dette. Ikke skinnfiller en gang, bare helt flatt! Så ut som en 12 årig gutt på overkroppen....Fikk etter hvert 2 barn til på rappen. D-cup da jeg ammet. De krympet litt etter amming, men ikke til mindre enn en b-cup, heldigvis Så kom 4. og sistemann. Puppene mine ble enorme da jeg ammet. Men, hva skjedde? Mistet melken ganske brått og puppene mine forsvant helt igjen Med andre ord er ikke pupper (i hvert fall ikke mine) til å bli klok på! Jeg får trøste meg med at jeg består kulepenntesten med glans Når det gjelder meg har ikke puppestørrelsen hatt noe med vekt å gjøre. Samme vekt, men likevel ulik puppestørrelse.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Jeg hadde stor a-cup/liten b-cup før svangerskapene, 2 år siden sist fødsel, og brystene mine er blitt til liten d-cup.. Håper de har stoppet opp nå
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Men kan puppene vokse uten at kroppen generelt gjør det? Altså mer fett på mage, rumpe og lår og? Der gidder jeg nemlig ikke måtte få mer for å øke puppestr. Anonymous poster hash: 3e059...b7e
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Tja mine varierer i takt med vektoppgang og vekttap. Utenom svangerskap og amming er det bare da. Men de vokste litt etter at jeg ble voksen ja (18-20 år).
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Mine har vokst litt nå, men det er fordi jeg har hatt mangel på noe som holder østrogennivåene nede. Vil tro at når mangelen nå begynner å rettes så er det årsak til at puppene har vokst inn i gamle bh'er igjen. Gravid er jeg ikke, og har ikke gått opp i vekt. Anonymous poster hash: cfb77...b92
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har plutselig fått større pupper i en alder av 28, er ikke gravid og har ikke vært det. Anonymous poster hash: 65262...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå