Miss Mamma Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Små barn spiser mye rart det vet jo alle.. Men hva har dine spist som har vært litt utenom det vanlige? Jenta mi har spist (som jeg vet av): Innholdet i en lypsyl Meitemark Plastelina Loa mellom tærne Dette er kanskje litt standard ting som barn kan finne på å spise, så lurer litt på hva deres barn har spist.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 En stund hadde han litt langt hår å da spiste han alltid på håret sitt! Da var han 2 år. Han har en hjemmestrikket lue å der river han hele tiden av bittesmå biter som han tar i munnen. Fortsatt 2 år. Han tar generelt sett mye i munnen enda :S Trodde det bare var sånn som babyer gjorde men han er som sagt 2 år å gjør det enda. Anonymous poster hash: 6da60...acb
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Mitt barn er bare 11 måneder, men det rareste hun har spist til nå, er sjamposkum fra sluken!! (Ja, ÆSJ! Var MYE drit der. Sluken var blitt litt tett, og jeg oppdaget det først da jeg gikk ut av dusjen, og møtte en unge med skumbart! Hun brakk og gulpet seg ei stund etterpå...). Anonymous poster hash: 2957d...0e9
Miss Mamma Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2014 Mi er også to og jeg er overrasket over hvor mye rart som går inn, men gudsjelov kommer det meste ut igjen da.. Har ei lillesøster som elsket å spise isopor da ho var 7...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Huff 2 åringen min drikker også av badevannet,syns det er ekkelt! :S Anonymous poster hash: 6da60...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå