Gå til innhold

hvordan takler dere at andre gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega begynner å gråte på jobb, sier hun er så sliten, en kunde begynner ågråte, sier hun blir så lei av å ikke finne frem i butikken, mannen din tyr til tårene når fireåringen trasser, moren din gråter fordi du ikke har ringt på en uke.. osv.. jeg synes det er vanskelig å forholde meg til "pysete" som gråter av ingenting.. kjenner jeg blir helt stiv og handlingslammet.. nesten så jeg får dårlig samvittighet og føler meg maktesløs.. samtidig som jeg blir forundret og i stuss...

dere da? Bare rundt meg det stadig er gråting?

Anonymous poster hash: ef8d2...a89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater gråting, føler meg så keitete og dum. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Ender med at jeg klapper de på skuldrene og det hele blir bare PINLIG!!!!!!

Det verste er at jeg jobber med mennesker, men på jobb er det annerledes, for da kan jeg trøste de, gi de vann, papir, tørke tårer... Har liksom en rolle, privat så er det ikke slik..

Jeg er rar :P

Anonymous poster hash: 883dd...fef
Skrevet

Det er heldigvis lite gråting rundt meg. Stort sett kun barna. Jeg fikser ikke folk som gråter for alt. Men, er eet folk som gråter av god grunn, så blir jeg nok litt brydd. Uten å vise det håper jeg. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal foreta meg. Gråter ikke foran andre selv, så er vel derfor.

Skrevet

Ikke ofte jeg er utsatt for gråting. Men jeg reagerer for det meste med å klemme personen som står der og bryter sammen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...