Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Det er en ny betegnelse som lik linje som thigh gap. Brukes om jenter som er så slanke at bikiniunderdelen deres henger så løst at den bare blir holdt oppe av utstående hoftebein. http://thecount.com/wp-content/uploads/4LPLX.jpg Jeg syns dette bilde var litt urovekkende Anonymous poster hash: 308a7...f44
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Ja det er lekkert. Ligger man ned sånn og spesielt med armene bak hodet så man strekkes ut burde det ikke være synlig og bulketw fettmage. Slik ser jeg ut nesten. Anonymous poster hash: fb230...dd9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Har ikke hørt uttrykket før. Men synes ikke bildet var urovekkende, og normalt slanke kvinner får litt utstikkende hoftebein når de ligger flatt på ryggen. Anonymous poster hash: a79b0...851
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Helt normalt tenkte jeg også? Er vel bare de dvaske og smålubne som kan klare å lage dette til noe urovekkende Anonymous poster hash: e9891...e43
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Hmmm. Det der kunne vært meg før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: f9095...3df
Kanutten83 Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Slik ser jeg ut når jeg legger meg ned, men når jeg står så henger ikke bikinibuksa på hoftebeina. Man blir "tynnere" når man legger seg ned. Jeg streber riktignok ikke etter å se slik ut, men jeg er slik fra naturens side og det har jeg godtatt, uansett om andre finner det hot eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå