Gå til innhold

Flere ergoterapeuter her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg angrer litt på yrkesvalget pga jobbmuligheter:( flere som tenker slik?

Er virkelig synd fordi det egentlig er et veldig allsidig yrke. Men resten av "verden" vet visst ikke dette og det finnes ikke stillinger.

 

Bor på bygda og har 100% fast stilling (heldig jeg vet det) på et sykehus 5 mil unna. Søker på de få stillingene som utlyses i nærområdet (type åpne stillinger i arb.markedsbedrift) men blir ikke innkalt på intervju. Det er så og si ingen kommunale ergoterapeuter i distriktet.

Er så lei av pendling at jeg gruer meg for å komme tilbake i jobb etter endt barselpermisjon. Har 2 små barn så vil absolutt jobbe nærmere:/

 

Anonymous poster hash: a8698...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...