Kathrine. Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hei. Har plutselig fått et luksusproblem. Har leeenge sett meg ut et sted eg har lyst å reise til. (Avra imperian beach resort på Kreta). Vil benytte "siste sjanse" til billig tur før eldstemann begynner på skule. Har aldri vore på Kreta, likte hotellet og har lyst til å reise på utflukt til Kretas svar på Maldivene. I dag har begge fått klarsignal på fri fra jobb, og vi begynte å spør venner om å bli med. Vi synes det er kjekkast å ha noken å reise med både pga lekekamerater til ungene og pga selskap etter ungene er lagt. Fekk no invitasjon fra et vennepar om å komme til dei i firmaleilighet på et annet Syden-sted. Leiligheta såg veldig fin ut og no har eg lyst til det også. Kjekt selskap, fint sted, billigere. MEN ikkje det hotellet og den øya eg har "sikla" etter i en måned. Kva vil dere råde meg til å velge? Takker for svar.
Elsker livet Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Begge deler? Ta hotellet en annen gang?
Kathrine. Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2014 Rekker bare en sydentur før sommerferien og så har vi skulegutt. Og i skuleferiane blir det sannsynligvis andre ferieturer. Poenget var å dra på en dyr tur til en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Greit nok at drømmestedet ditt er selve drømmestedet. Det stedet er der neste år også, selv om dere må betale mer. Jeg ville reist med venneparet. Anonymous poster hash: 7c6e0...660
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Med venner. Kreta er ikke så spennende, og den stranda er veldig overfylt Anonymous poster hash: 61bf5...29f
moa_tobias Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Hadde takket ja til invitasjonen og heller satset på Kreta neste år:)
Kathrine. Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2014 Takk for svar. Var veldig skeptisk da eg hørte at mannen min fekk tilbudet. Men etter å få se bilder og lest om stedet så frister det veldig. Blei rett og slett 50/50 for meg. Så om ingen andre vil være med oss, (har spurt fleire venner) så slår vi oss nok sammen med de.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Jeg elsker Kreta, men vær forberedt på at det ikke er så veldig varmt i vannet i mai/juni. Elafonissi er magisk og reiser dere off season slipper dere det verste menneskemylderet der, for det er sørgelig overbefolket i høysesongen. Jeg hadde reist til Kreta, men jeg er kanskje litt vel partisk Anonymous poster hash: bf9a6...f76
Elsker livet Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Sjekk om bassenget er oppvarmet på hotellet først og fremst. Har vært på kreta tidlig i sesongen og det var iskaldt i bassenget.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Vi bader helst i basseng. Det er vann i bassengene også Anonymous poster hash: bf9a6...f76
Kathrine. Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2014 Vi bader helst i basseng. Det er vann i bassengene også Anonymous poster hash: bf9a6...f76 Ok! Den fortjente eg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå