Gå til innhold

Onsdagselsk og hat

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hat:

Jeg OSER av karbonader og jeg aner ikke hvorfor?! Jeg blir skikkelig kvalm, og har vasket hendene hundre ganger med alle slags såper og likevel lukter hendene mine som om jeg ikke har gjort annet enn å steke karbonade etter karbonade det siste døgnet og det er fullstendig uforståelig! Jeg føler at hele mitt legeme er innsmurt i karbonadefettpartikler og det er faktisk nummeret før jeg kaster opp. Jeg spiste mango til lunsj og kylling til middag, og har ikke vært i kontakt med noen matlaging siden i går. Hva faen!?

Elsk:

Fant akkurat den skattekisten jeg leita etter til arvingen! Den er nå hentet, og den må males og fikses litt inni, men den er nå min og dette blir bra. Jeg har bare ti tusen maleprosjekter fra før, men det gjør ikke noe, for alt som utgjør en så synlig og forbedret endring er bra. Dessuten får jeg besøk av en venninne i kveld, og vi skal baksnakke alle onde mennesker mens vi mesker oss med lovlige kalorier. Rødt-stemmende jusspatetica i sitt ess. Er du ond: pass deg i kveld. Moooaaahahahahahaaaaa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat:

Nok et ekstraordinært FAU-møte. Såpass viktig sak at jeg må være der. Barnehagen er en av 7 som skal konkurranseutsettes og anbudsfristen er utsatt pga de "kom" på at de ikke hadde involvert foreldrene, så i kveld er det det brevskriving til byråden som er agena. Forrige onsdag var det fakkeltog/markering ved rådhuset. Gleder meg til saken er over så man får litt mer hverdag igjen. (egentlig ikke hat, men lei etter 2mnd jobbing flere kvelder i uken)

Kunne fint tenkt meg litt rødt-stemmende-jusspatetica med meg ja ;)

Klesvask fra helvete, aner ikke om jeg har prioritert riktig (noen mangler helt klart noe tøy i morgen, noe sier meg at mannen må være kreativ)

Elsk:

Fin dag på jobben i dag og

Fikk så mye som 6,5 timer søvn i natt - noe som ikke har skjedd på lenge (les saken på hatlista)

Ikke støl etter gårsdagens langøkt på trening

Pannekaker med feta, sprø bacon, acaciehonning og valnøtter

Vin i sikte om FAU-møtet ikke drar ut :P 

Skrevet

Elsk:

Mannen mista stemmen for to dager siden og det er nesten litt fint for han prater ellers litt for ofte og altfor lett på både inn- og utpust.

Jeg er ikke verre.

Hjemmelaga fiskesuppe gikk ned på høykant blant de to minste og når 6-åringen utbryter at "jeg kjenner ingen som kan lage så god fiskesuppe som deg" blir jeg jo veldig glad.

Hat:

Føler meg dvask, kvapsete og generelt i ræva (bokstavelig talt) form.

PMS som topper driten.

(Sorry, men dessverre handler store deler av dagen min nå om dritt så dere for ha meg unnskyldt til det er over for denne gang).

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hadde jeg skylle laget lista tidligere i dag hadde den ikke sett så bra ut, men nå er dagen på hell og jeg er generelt veldig fornøyd!

Dagen er overlevd på minimalt med smertestillende, blomstene fra morsdagen står like fint, sjokolade er inntatt, arvingen sluknet med en gang hodet traff puta etter nattalesning om troll og snart er det bare å hoppe til sengs med mannen jeg elsker. Min form for hverdagslykke :)

Eneste som trekker ned er edderkoppen jeg fant på soverommet i stad! Fy faen å ekle de dyrene er! Eneste minuset med at våren er i anmarsj... De kryper frem over alt og jeg får hjertebank og svettetokter hver gang!

Skrevet

Hat: 8-åringen ventet forgjeves ute i et kvarter fordi hun som hadde lovet å hente ham på vei til fotballtrening glemte ham. Jeg var borte og trodde jeg hadde lagt en god plan. Så feil kan man ta.

Skrevet

Hat:

Storebror vil ikke sove!

Ligger i skrivende (skrikende?) stund å hyler og griner og vil på død og liv ut i stua. Der sitter a Mor å ammer lillebror, så det er uaktuelt.

Pappan gjør en dårlig jobb med legginga med andre ord.

Han sovner vel til slutt. Pappan altså. Storebror er utholdende som en hest.

og slik går no dagan..

Skrevet

Hat:

gamlinger med småbikkjer som er der de definitivt ikke skal være

arm

Elsk:

luftetur i skog - vi bør alle luftes

ikke glatt

fint kveldsbesøk i gartnerlosjens ånd, med hageblader og frøkataloger og store vyer

te fra fine fine kanna (det tok meg tjue år, men jeg visste at jeg ville kjenne den igjen når jeg fant den perfekte tekanna)

Skrevet

Hat:

arm

Elsk:

ikke glatt

fint kveldsbesøk i gartnerlosjens ånd, med hageblader og frøkataloger og store vyer

te fra fine fine kanna (det tok meg tjue år, men jeg visste at jeg ville kjenne den igjen når jeg fant den perfekte tekanna)

Vi vil jo se bilde!

Skrevet

Hat:

arm

Elsk:

ikke glatt

Vi vil jo se bilde!

Hm, skal se hva jeg får til :)

Skrevet

Torsdag men..

Hat: Det var steiner i olivene som jeg puttet i salaten min.. Også snør det.

Elsk: den bittelille jenta mi er nå bare en millimeter fra å nå den nederste streken på tekstskalaen :-D:-P vokst hele 3 cm på 3 min

Skrevet

Farlig å skrive fra mobil... Vekstskalaen, og såklart mnd , ikke min :-P

Skrevet

Farlig å skrive fra mobil... Vekstskalaen, og såklart mnd , ikke min :-P

Det ble veldig søtt - så for meg at hun strekker seg etter bokstavene og bråvokser :)

Skrevet

Hehe, ja det hadde vært noe. Nei hun kan godt vokse litt saktere enn det. Selv om ho er lita kan hun være det litt til :-D de blir vel store fort nok, tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...