Gå til innhold

Noen her som var skikkelig late under sv.skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

men kom tilbake i storform noen mnd etter fødsel?:)) har alltid likt å trene (Opptil 5 dager i uka), men har nå en aktiv jobb ( 7 mnd på veg) og gror fast i sofaen etter jobb eller er bare slapp og sliten de få fridagene jeg har i uka. Er det "lov"? :P Har gått opp 8 kg hittil. 

Skal gå masse turer i vår når jeg har født og legge inn noen dager på tr.senter, men akkurat nå er jeg hiimla lat med litt bekkenløsning og vondt i ryggen.. 

Anonymous poster hash: 3afbd...491
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde ikke så mye valg, var lenket til sofaen fra uke 15 når jeg ikke var på Jobb. Presset meg til å jobbe selvom jeg ikke burde gjort det. To dager etter fødsel vasket jeg hele huset på morran og dro på stranda etterpå. Kan trygt si energien kom tilbake!

Skrevet

Gjorde ikke noe spesielt i svangerskapet, trente ikke før og ikke under graviditeten. Jobbet godt over 9 timer hver dag, stort sett sov jeg når jeg ikke var på jobb.

Var som om jeg ikke hadde født under 1 uke etter fødselen, tilbake til pre-graviditet vekten (og vanlige klær) inne. 2-3 uker.

Tror bare at jeg kan takke gode gener arvet av min 95 år gammel bestemor (8 barn, maks 24 mmdr i mellom), for jeg gjorde ikke noe spesielt ang. trening eller kosthold.

Anonymous poster hash: c369e...bc9

Skrevet

Har lavt stoffskifte som svingte veldig i svangerskapet. Sovna rundt midnatt, tok ungen til barnehagen rundt halv 9-9 tia, gikk hjem og sovna til 12-1 tia igjen. Slitsomt siden man føler man går glipp av hele dagen. Ufrivillig lat kan man si :-P

Skrevet

ja.

er ikke lat egentlig da. Men med lavt blodtrykk, anemi og økt abortrisiko har jeg vært sofaslave siden uke 11. Forferdelig kjipt. Men har to andre å ta meg av, så litt aktivitet blir det jo.

ser jo at det blir et dumt svar når jeg ikke har født enda. Men ble ganske redusert i de to første svskapene og, og kom raskt tilbake i form. Så deilig å endelig kunne gå lange turer igjen:)

Anonymous poster hash: faa78...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...