Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har problemer med nakke og rygg (skiulykke i unge år) og tar i perioder sterke smertestillende. Nå er jeg gravid og har ikke tatt noen medisiner og da stivner nakke og rygg gradvis. Tror jeg har fått betent musklatur og sener (igjen) har ikke giddet å gå til legen for jeg vil ikke ta noen piller i det hele tatt. Noen tips til behandling, kremer eller annet som kan hjelpe? Gjerne navn på mennesker i Oslo/Akershus området. Jeg går gjerne til en slags "snåsamann" om dere anbefaler det. Anonymous poster hash: 18cd3...b3d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Kiropraktor? Fysioterapeut? Akupunktur? Paralgin forte for å hjelpe litt (ikke farlig å ta som gravid) Anonymous poster hash: 9ada9...d64
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Kiropraktor? Fysioterapeut? Akupunktur? Paralgin forte for å hjelpe litt (ikke farlig å ta som gravid) Anonymous poster hash: 9ada9...d64 Er så redd kiropraktor. Ble kjempe dårlig av det en gang. Akupunktur har jeg vurdert men vil gå til en som er flink. Tror det er mye "rart" på det markedet. Kjenner noen til noen? Tenker på naprapat også men vet ikke om de er gode på slike problemer? Anonymous poster hash: 18cd3...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå