Gå til innhold

Var noen av dere så store som gravid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ser vel ut som om det er flere enn én der da

Skrevet

Nei absolutt ikke. Det så tungt ut!

Men ser ut som ho hadde en del kg fra før også tviler jeg på at det bare er èn inni der..

Anonymous poster hash: 64b12...208
Skrevet

Jeg har sett noen som har vært større :/ ...men bare én i magen.

Da har mor vært ganske stor før svangerskapet også.

Anonymous poster hash: 42fab...23b
Skrevet

Jeg hadde enorm mage.

Mange som trodde jeg hadde tvillinger i magen, men jeg hadde en baby på 4900g og veldig mye fostervann (så mye at jeg fikk ekstra oppfølging pga det), venninnen min som fikk tvillinger på over 3 kg var ikke større enn meg.....

Men jeg var ikke så stor som denne damen da, hun er jo ganske stor i hele kroppen i tillegg til stor mage.

Anonymous poster hash: 4589d...385
Skrevet

Eeh nei! Heldigvis ikke!

Anonymous poster hash: 778a9...85b

Skrevet

Nei heldigvis ikke...

Anonymous poster hash: 21e63...03b

Skrevet (endret)

Høhø nei. Men nå ser denne damen ut som hun er høy og stor i tillegg :)

Endret av Gjest
Skrevet

Tja,-som tvillinggravid hadde jeg diiiger mage. Men jeg selv var mye mindre enn hun på bildet da. Veide 49 kg dagen etter fødsel, og fødte 2 barn på tilsammen 6,5 kg. Morkaka veide en drøy kg. Svær ja....;)

Skrevet

Nei, men hadde jo stor mave da jeg gikk med tvillingene. Bildet er tatt litt nederunder og opp. La på meg 6 kg når jeg var gravid med tvillingene og de var tilsammen akkurat 6 kg. SÅ .....

Skrevet

Jada, så sikkert enda større ut. Jeg er ganske lav og fikk tvillinger.

Anonymous poster hash: 62320...ded

Skrevet

Jeg så vel litt ut som en sperreballong på slutten tror jeg, selv om helle kroppen var svulmet opp til det ugjenkjennelige. Selv om jeg fikk prematur. 90 kg på 165 cm pga svangerskapsforgiftning.

Anonymous poster hash: 45a79...7b0
Skrevet

Jeg var større. Flere trodde det var tvillinger. Normalvektig. Men 163 så ikke veldig lang.

Anonymous poster hash: 1daba...a08

Skrevet

Jeg synes ikke magen hennes er unaturlig stor i forhold til kroppen hennes. Hun er jo stor i utgangspunktet..

Jeg er 158 cm høy og mine gutter var over 4 kg da de ble født. Så..eh..magen min var gedigen som høygravid! Blir allikvel feil å sammenlikne meg med denne dama, da vi har veldig forskjellige kropper.

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Det så tungt ut!

Skrevet

Jeg hadde sikkert tilsvarende stor mage men er endel tynnere i utgangspunktet. Så vanskelig å si. La på meg 15 kg og alt var borte etter fødsel merkelig nok. Stor unge, stor morkake og veldig mye fostervann. Det meste av vekt var på magen.

Anonymous poster hash: cbe52...685

Skrevet

Magen min var sikkert nesten like stor , masse fostervann , stor baby og bærer barna langt ut. Men var like tynn som vanlig ellers da så kun enorm mage som var forferdelig for ryggen. Veide kun 49 på 6 ukers kontroll og er 170 høy så var veldig slank fra før så jeg så veldig underlig ut siste par mnd når magen var enorm og jeg slank ellers. Nesten lekker lang tid i svangerskapet men litt alien på slutten med den enorme ballen på resten av kroppen. Fikk ikke engang ekstra fett på sidene så den dagen jeg fødte synes det ikke bakfra jeg var gravid haha det var endel folk i biler som glodde når de passerte meg og fikk øye på forsiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...