Gå til innhold

en kjernekar står fram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sympatisk mann, og du for et sjekketriks!

Skrevet

Hadde han vært min kjæreste så hadde jeg vært så stolt og glad.

Skrevet

Drømmemannen!

Skrevet

Hadde han vært min kjæreste så hadde jeg vært så stolt og glad.

For kke å snakke om hvis han var min far.

Skrevet

Skikkelig kult for datteren hans å lese dette om noen år. 

Forøvrig er han herifra, og jeg oppdaget at flere jeg har på min venneliste hadde "likt" statusen hans da han la ut lenke til dette på Galeboka.

*Ikke imponert*.

Skrevet

Forøvrig er han herifra, og jeg oppdaget at flere jeg har på min venneliste hadde "likt" statusen hans da han la ut lenke til dette på Galeboka.

*Ikke imponert*.

Nye venner på tide?

Sånn sett tror jeg fb potensielt KAN ha noe for seg som silingsverktøy...

Skrevet

*Ikke imponert*.

Nye venner på tide?

Sånn sett tror jeg fb potensielt KAN ha noe for seg som silingsverktøy...

Er en grunn til at jeg ikke har venner.. ? ;)

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Og jeg som trodde at jeg hadde vært uheldig med mine foreldre... Hvem eller hva er i et forhold med fyren, det lurer jeg på.

Skrevet

Og jeg som trodde at jeg hadde vært uheldig med mine foreldre... Hvem eller hva er i et forhold med fyren, det lurer jeg på.

Akkurat det har jeg også lurt på. Om han er aldri så "trofast hinsides whatever", så kan jeg jo bare si at vissheten om at han har hatt seg med vel 200 ymse damer før meg, og atpåtil betalt for det- samtidig som han mener at "alle damer er horer"-, IKKE er noe som gjør meg spesielt våt i nikkersen.

En annen ting; inne på Gaustad diskuteres det i en tråd om hvorvidt man ville blitt skuffet over sine barn om de viste seg å være homofile. Og jeg (som selvsagt IKKE ville blitt akkurat det), som er av den bestemte mening at det er svært lite her i verden som kan gjøre meg skuffet over mine egne barn, skal gladelig innrømme at det han her legger for dagen faktisk ville gjort nettopp det.

Eller, kanskje aller helst ville jeg vært skuffet over mine egne evner som mor og oppdrager.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Akkurat det har jeg også lurt på. Om han er aldri så "trofast hinsides whatever", så kan jeg jo bare si at vissheten om at han har hatt seg med vel 200 ymse damer før meg, og atpåtil betalt for det- samtidig som han mener at "alle damer er horer"-, IKKE er noe som gjør meg spesielt våt i nikkersen.

En annen ting; inne på Gaustad diskuteres det i en tråd om hvorvidt man ville blitt skuffet over sine barn om de viste seg å være homofile. Og jeg (som selvsagt IKKE ville blitt akkurat det), som er av den bestemte mening at det er svært lite her i verden som kan gjøre meg skuffet over mine egne barn, skal gladelig innrømme at det han her legger for dagen faktisk ville gjort nettopp det.

Eller, kanskje aller helst ville jeg vært skuffet over mine egne evner som mor og oppdrager.

Antallet ville ikke plaget meg hvis det ikke hadde vært for at det var kjøpt og betalt, men hans sjarmerende personlighet hadde bidratt til at vi aldri hadde funnet på å komme inn på det temaet uansett. Men like barn leker best, sies det - han har sikkert kapret drømmedamen.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg leste det her om dagen og det skal ganske mye til for at jeg mister munn og mæle... Men denne mannen klarte det!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Og selv om han ikke hadde vært horekunde, og stått frem i avisen som ignorant dustemikkel (som ikke er til å kimse av) så hadde jeg aldri pøkt en mann med en jævla diger edderkopp på halsen.

Skrevet

Tipper mamman er stolt av gutten sin nå

Skrevet

Og hvorfor er han singel tro?

Skrevet

Det var det han utrolig nok ikke var...

Skrevet

Det er jo deilig når fordommer innfris! Det er noe i det at alle damer er horer, det er en herlig uttalelse gitt.

Skrevet

Å herregud. Jeg skumleste bare forste gangen.

Skjønner godt at han ba journalisten presisere at han er i ett forhold. Ellers vil vel damer kaste seg over han?

Gudbedre

Skrevet

Den artikkelen gjør meg rett og slett trist!

Brødhuer som han burde blitt kastrert.

Skrevet

*Ikke imponert*.

Hadde selv enkelte venners- venner på facebook som bifalt denne statusen.

Håper de har ryddet i vennelisten sin etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...