Ugl@ ruger... Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 ...øh.... Sitter i utvaska tights, slamsekardigang, kviser verdig mensen i tenårene, bad hairday og goffler innpå sjokolademousse med sleiv fra bollen den ble vispa i...uten at jeg rakk å ha den innom kjøla engang... Skikkelig bad ugly day i preggers tilværelsen....uæææææææ!!!
sug lut Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Du får trøste deg med at det er nødvenig med sånne dager for perspektivets skyld, og omfavne din indre slask for i dag. Nyt det, det er like greit.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Velvel, du er ikke alene. Jeg sitter her med ugredd hår i hestehale, nada sminke, en hullete cardigan, singlet som lukter nattesvette og joggebukse full av grøtflekker. I tillegg renner nesa konstant, jeg hveser som en katt når jeg puster, og mensen har jeg også fått- etter 12 + 9 mnd. Ja, og så glemte jeg å ta på deodorant og å pusse tenna imorges. Men gidder jeg gjøre noe med det? Nope, ikke så lenge tempen viser 38,7 og hodet er fullt av bomull. Så får det bare være at jeg er et vandrende prevensjonsmiddel. Endret 12. februar 2014 av LillaGorilla♥♥
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Kan jeg få nevne at jeg har en god dag? Jeg er smashing på håret og ellers ganske fin. Det vil si at jeg var det da jeg dro hjemmefra, jeg skal ikke oppsøke et speil for å bryte med illusjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå