Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Anonymous poster hash: 04000...fe3
Tired mama Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Vi skal ha pølser i lompe i dag. Jeg er alene med barna, så orker ikke styre så mye med matlaging. Men det var kanskje ikke slike tips du var ute etter... ;-)
Lilleboffen Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Denne er veldig god! http://m.matprat.no/oppskrifter/rask/laks-i-wok
MrsMilla Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 hva med å prøve noe litt nytt, som vegetarretter? Da får du iallefall en helt annen smak på middagen om du er middagslei? :-) Ellers er favoritten her i huset nå å lage lefser (kjempelett, kjevler ut deigen og steiker i panna uten fett i noen min.) Disse serverer vi med alt vi skulle ha tilgjengelig - som settes fram i skåler: guacamole, salat, bønner, vårløk, paprika, mais, kikerter, rester fra dagen før - you name it. Barnas favoritt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Vi skal ha pølser i lompe i dag. Jeg er alene med barna, så orker ikke styre så mye med matlaging. Men det var kanskje ikke slike tips du var ute etter... ;-) Da jeg var liten hadde vi pølse i lompe og brød hvis pappa ikke var hjemme. Og noen ganger ordnet vi piknik på stua. Teppe på gulvet, puter og sitte på, kasserolle med pølser på underlag og tilbehør :-) veldig koselig og Husker det den dag idag:-) Anonymous poster hash: ef306...656
Mamma_til_2 Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Gratinert blomkål bacon og hvitløks bagetter
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Kremet pasta med svinestrimler og pepperoni lagde vi igår. Oppskriften ligger på matprat Anonymous poster hash: 2df4f...c39
Tired mama Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Vi skal ha pølser i lompe i dag. Jeg er alene med barna, så orker ikke styre så mye med matlaging. Men det var kanskje ikke slike tips du var ute etter... ;-) Da jeg var liten hadde vi pølse i lompe og brød hvis pappa ikke var hjemme. Og noen ganger ordnet vi piknik på stua. Teppe på gulvet, puter og sitte på, kasserolle med pølser på underlag og tilbehør :-) veldig koselig og Husker det den dag idag:-) Anonymous poster hash: ef306...656 Åh, så herlig!! Tror jammen vi skal ha piknik på stuegulvet i dag. Kose oss skikkelig!! :-) Takk for tips! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Kan ramse opp noe av det vi har hatt til middag de siste dagene: -Stekt seifilet med potet, bacon, grønnsaksblanding og flatbrød. DIGG, og vi ble mette - Grilla kylling, hel. Basmatiris og salat til. - Pannekaker med blåbær - Kyllingwok/laksewok med sweet chili saus og villris - Fiskekaker med grønnsaksblanding og potet. Lettkokt makaroni til jenta. - Biff med salat til, + fløtepoteter ( og da kjøper vi fredagstilbudet på Kiwi). Men dette er voksenmat, ikke for ungen. Idag lager jeg hjemmelagde hamburgere. Anonymous poster hash: 86a68...50f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Takk, mange fine tips. Anonymous poster hash: 04000...fe3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Trines matblogg har mange gode oppskrifter, men har gjerne litt fancy ingredienser Fisk med asparges, bacon, pinjekjerner og ulike typer mos (potet m/jordskokk/persillerot/pastinakk) er en slager her, iallefall! Anonymous poster hash: c2710...5d3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Hadde pasta carbonara med torsk og bacon fra godfisk.no. Ble veldig populært og enkelt å lage:) brukte fullkornsspagetti da vi ikke hadde taglitelli. Anonymous poster hash: 3172c...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå