Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Barnet er 7 år og er vant til av faren at det må skje noe hele tiden Hotelovernattinger - ut å spise flere ganger i uken -årskort på flere ting Stå på ski omtrent hver helg, han kjøper alt hun vil ha I tillegg er det to aktiviteter i uken, lekser, bursdager flere ganger i mnd Besøk og noen ganger disko / karneval utenom Han blir sint og sjokket når jeg sier at hun blir bortskjemt - Anonymous poster hash: 6db73...4e7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Skriver fra mobil - fortsetter her Jeg klarer ikke å følge opp jeg, har flere yngre barn i nytt forhold Faren til jenten blir sint og skuffet når jeg sier det ikke passer med den ene diskoen.. Hvem overreagerer?? Hi Anonymous poster hash: 6db73...4e7
magica fra tryll Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Trist, men noen ganger må man bare følge det man selv tror er bra for barn. Så vokser de opp i kontraster mellom mor og far, og må gjøre sine egne verdivurderinger etterhvert. Jeg er som deg, og her bikket nok det hele i min favør til slutt, men det var nok fordi det var her barna var det meste av tiden. Vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Barn har godt av å slappe av og kjede seg også. Alt med måte. Hadde aldri orket sånt kjør med mine 3 så her er det ikke sånn Anonymous poster hash: 1d746...ee9
♥Nemi♥ Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Synes det er flott at han tar henne med på masse aktiviteter, men trenger jo ikke å få alt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Finnes en mellomting syns jeg Anonymous poster hash: 6db73...4e7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Synes det er flott at han vil ha med barnet på de tingene han gjør. Nå har jeg barna her 100 % så de er nødt til å være med på alt i helger, men de er langt fra bortskjemte. Og de rekker fint å kjede seg på hverdager. Om jeg sier det er noe de ikke kan delta på er det litt furting, men det går fort over. Jeg har 3 barn og vi gjør noe hver eneste helg. Alt fra tur med pølsegrilling til biltur uten mål. Anonymous poster hash: d219f...eeb
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Du får akseptere det far gjør, så får far akseptere det du gjør (at du feks ikke vil ta med barnet på disco). Tror ikke det er noe rett eller galt her. Høres bare ut som om dere har veldig ulikt syn på hva som er bra for barnet. Og det er lov til å være uenig. Anonymous poster hash: 52e2a...2e8
mamma_til_verdens_beste Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Jeg synes det er bra at far til barnet kan stille opp jeg da. Men jeg er enig i at det ikke MÅ skje noe hele tiden. Kroppen har godt av litt hvile/rolige dager også.Men det er ikke noe galt i å være ute å leke litt/ake/gå på ski et par timer i løpet av en dag hver helg. Endret 12. februar 2014 av mamma_til_verdens_beste
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Dere missforsto litt. Er glad for at han stiller opp Men han blir sint og oppgitt når jeg ikke har samme mulighet. Han blander seg inn i mine /våre planer når barnet er hos meg Og blir sjokkert når jeg ikke prioriteher dette barnet Men jeg har flere barn enn denne gulljenten Hi Anonymous poster hash: 6db73...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå