Gå til innhold

Har et dilemma,slette eks svigerfar fra Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt mellom meg og eksen for 3år siden,men har beholdt han som venn fordi vi har barn sammen og jeg vet han liker å se bilder av barna.

MEN nå har det seg sånn at han forteller eksen min mye av det jeg gjør og nå har jeg begynt å snakke med en venn av eksen og han vennen hadde likt et bilde av meg på fb. Da hadde faren ringt eks og fortalt dette og det ble jo bråk.

Enda min eks har hatt ny dame i over 1år.

Hva ville dere gjort her?veldig glad for svar :)

Anonymous poster hash: 30d15...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lagt svigerfar i en gruppe så han ikke så hva jeg skrev.

Skrevet

Forresten virker eksen din noe sær. 

Skrevet

Eksen min er sær ja,hjelper ikke å legge svigerfar i egen gruppe når han også følger med på hvem som liker bildene mine.

Skrevet

Ville slettet han. Du vinner ikke noe på å ha han der... Kan heller sende han bilder på mail eller i god gammeldags post.

Anonymous poster hash: a9c2c...9e3
Skrevet

Eksen min er sær ja,hjelper ikke å legge svigerfar i egen gruppe når han også følger med på hvem som liker bildene mine.

Da snoker han kanskje litt i meste laget. Men får du til dette uten å såre han? Han er jo fortsatt barnas bestefar, og du vil ikke vende han mot deg heller. 

Skrevet

For det første er det merkelig om eksen din blir sur for sånne ting, når han har dame?! Dere har vel barn sammen da regner jeg med? Hadde sletta denne svgerfaren ja. 

Skrevet

slett han! om han så gjerne vil se bilder av barnebarna så kan bf sende han bilder :) eller så kan du sende bilder til han på pm ;)

Skrevet

Hadde ikke slettet han. Litt flaut å møte en man har slettet på face i jula feks. Hadde heller gitt han begrenset adgang til profilen min

Anonymous poster hash: 6a7ee...c09

Skrevet

Jeg er aldri sammen med dem så blir han sur så får han bare bli det. Jeg blir sur når han blander seg inn i hvem som liker bilder av meg og forteller dette til barnefar.

Skrevet

Han får jo sett bilder av barna på siden til faren selv om han ikke legger ut like mye som meg.

Skrevet

Be potensielle kjærester blokke eks-svigerfar, da ser han ikke hvem som har likt bildet?

Evnt lage et album som KUN eks-svigerfar kan se?

Anonymous poster hash: b4cb0...002
Skrevet

Ville ikke slettet han.

Er det du som vurderte å bli sammen med kompisen til eksen?

Anonymous poster hash: 75070...d7d
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg hadde faktisk gitt han en advarsel jeg, om han skal lage problemer, basert på egen fantasi, så blir han slettet, og mister da innsyn i livet til ungene, foruten de bildene en sender på pm, og gitt han en sjanse. Hadde han etter den laget krøll, hadde jeg slettet han.

Sær eks, og merkelig eks svigerfar..

Skrevet

Herregud, så fjortis.

Anonymous poster hash: 97984...549
Skrevet

Jeg hadde slettet han. Jeg hadde også sendt han melding om hvorfor jeg hadde slettet han :-)

Skrevet

Klarer du ikke ta en avgjørelse som dette selv.....?

Anonymous poster hash: 4a10a...2ec

Skrevet

Slutt å legg ut bilder av barn på nett! Og slett svigerfar.

Anonymous poster hash: 715bc...87a

Skrevet

Nå er eks svigerfar slettet og han skjønner nok godt selv hvorfor han er det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...