Gå til innhold

Og jeg bare... og hjernen min bare... pkfkåsdnfånaf..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv, for helsike, skriv. 

Nei, har enda ikke fått levert den drittoppgava (neida, jeg mener det ikke, den blir så bra så).

Buuuuhuhuhuuu, kan ikke noen gi meg kake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makroner med lemonkøøørd

Gulrotkake med himmelsk god glasur

En stor klem som trøst til pskåfadnofhjernen sendes espressofort!

Skrevet

Makroner med lemonkøøørd

Gulrotkake med himmelsk god glasur

En stor klem som trøst til pskåfadnofhjernen sendes espressofort!

Jeg hadde dilla på bananakøøørd en stund, men lemonløøørd må være enda bedre. Sånn eggesitronkrem smaker jo himmelsk på sitronpai, for eksempel.

Takk. Slutt på sukkingen, i gang med lesingen.

Skrevet

Kom igjen, Anne-B! God kaffe og masse pågangsmot!

Skrevet

Drittoppgave i emning her også, men ettersom frøken Fryd er syk er jeg opptatt med å være kelner og greier ikke skrive når jeg stadig blir avbrutt. Men jeg tenker da. Og oppgaven i seg selv er så dum at jeg får fnatt. 

Skrevet

Jeg har vært kelner de siste dagene, og dagene har gått med til å lese Dan Brown og spille Zelda - Twilight Princess. Så det så.

Jeg er bare ikke helt i formen. Litt senvintersblirdetikkevårsnart-slapp. Nå drar jeg hjem til sofa og pledd, nytter ikke annet.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sofa og pledd er ikke til å undervurdere det altså! 

Slapp av så skal du se det løsner etterhvert :)

Skrevet

Nå skal jeg straks skrive oppgaven min - lover.. skal bare.. se tv og spise frokost.. (ta meg sammen - 1000 ord er nada for en slugger som meg, sikkert. Men jeg hater alle 1000)

Hvordan går det med deg Anne-B? 

Skrevet

Juhu. 1000 ord i boks. Tror dere jeg ligger dårlig an når jeg har brukt deler av oppgaven til å fortelle at metodevalg i skolen er lite viktig? Ettersom det er metode vi undervises i? Jeg mener fokuset må være på hva eleven skal stå igjen med, ikke om man skal bruke kreativ skriving eller skriverammer.. jaja. neinei. Vi får nå se. 

Skrevet

Mer tilpassede opplegg fOr hver enkelt elev du tenker da? Sorry, jeg er så lite inne i det.

Det går så som så. Er på jobb i dag, men tror jeg har landet på teoretisk vinkling av oppgaven, nemlig å se kulturarv som en diskurs som styres av narrativer. Har fått lest noe og det ser ut til å kunne fungere.

Ellers har jeg hatt spyvakt på stua med madrass på gulvet, men jeg er visst den beste mammaen i verden, så det hjelper på.

Skrevet

Ikke nødvendigvis tilpasset opplæring heller, men at man vet hva man skal oppnå ved å klippe med saks, ikke at man velger saks fordi det er gøy og kansje kan man lære noe av det også. Om du ser forskjellen..

Skrevet

Aha! Jeg skjønte det, og jeg syns det er lurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...