Gå til innhold

Hva ser din 5-6 åring på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonymous poster hash: 398dd...060
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Skrevet

Har to jenter på 5 og 6,5 år, de ser det samme på TV egentlig og det går mest i Playhouse Disney (er det ikke det det heter?).

Veldig ofte velger de å sette på en film når de skal se litt TV før de legger seg og da er det ofte Disney filmer det går i, type Tingeling, To på rømmen o.l. De er også veldig glad i Barbie filmene.

Siste uken har vi sett Jakten på den forsvunnede Julenissen sikkert annenhver dag, de elsker den filmen og har ikke klart legge den vekk etter jul enda ;)

Anonymous poster hash: 1075a...9b8
Skrevet

Min på 4.5 vil helst se filmer. For tiden er det Tingeling, My little pony Barbie og alt av hestefilmer. Er ogsåglad  i Karsten og Petra.  Disneyfilmer som To på rømmen, Askepott og Skjønnheten og udyret innimellom. Liker også Sofia den første når det er på. Har også hatt en periode der hun kun ville  se  på et opptak av Kardemomme by.

Hun blir veldig "stuck" på en eller to filmer som hun vil se hele tiden. Så plutselig er det helt ut og da blir hun hektet på et par andre ting.

Når jeg får overtalt henne til å se på barne-tv liker hun kjempegodt lesekorpset, tellekorpset og alle sånne ting som har tall og bokstaver og sang. 

Anonymous poster hash: 02672...65b
Skrevet

Ok. 
Jeg spør for å sammenligne med min jente. 

Hun blir snart 6 år gammel og hun liker det som dere nevner, men hun har også begynt å se noen av programmene på Disney Channel. Det står naturlig på, siden storesøster ser på. 

De ser på Lykke til Charlie og lignende serier. 

Hun er nok kanskje for ung og jeg lurer på om hun blir negativt påvirket og at det er der hun henter sin trassige og frekke oppførsel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...