Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Trenger litt inspirasjon. Jeg lager bestandig det samme. Sjokoladekake, ostekake, eggesalat og rundstykker. Bløtekake når de voksne i huset har bursdag. Anonymous poster hash: 07916...547
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 De siste gangene har det bare blitt kaffe og kaker. Lager alltid et stort fat med oppskåret frukt også og det blir alltid spist opp. Anonymous poster hash: a71a2...b19
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Pølser i brød, noen ganger vaffler. Suksesskake, fruktkake (marengs, krem, fersken, jordbær, bringebær el.), gulrotkake, marsipan eller fløtekake, sjokoladekake, boller, muffens. Ikke alt hver gang. Setter også gjerne frem is, godteri og kjeks.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Taco, suppe, gryterett eller tapas. Kaker varierer veldig, men de mest populære er Sjokoladekake med smash eller dumlekrem. Trippel gulerotkake med masse masse krem. Sjokolademoussekake Charlotte russe Karamellkake Ostekake Pavlova Mmm... gleder meg til det er bursdag i hus igjen! Anonymous poster hash: 3695e...3c3
SnekkerPelle Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Lasagne fra Trines matblogg. Den beste!
MamsenMedToSmå Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Her i huset er det om noen uker feiring av 1 åringen vår. En del av familien kommer langveis fra og tenker derfor at jeg må servere mat i tillegg til kaker/kaffe. Planen (foreløpig hvertfall) er å lage pai med en god salat og foccacia til. Moren min lager en fantastisk god kyllingpai, og min søster en supergod tacopai. Tenkte å låne oppskrift fra dem. Ved å lage to eller tre ulike burde vel alle finne noe de liker også. Når det kommer til hvilke kaker har jeg ikke bestemt meg. Men jeg hat lyst å pynte i skikkelig barnebursdagsstil hvertfall. Haha, stas med første bursdag
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Her var det mye godt Ingen kommer samtidig til oss, så det er vanskelig å lage varmrett. Gryterett går vel kanskje, kan stå på lav varme på komfyren, med salat og brød til. Hi Anonymous poster hash: 07916...547
amandine Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 En stor gryte med minestronesuppe, nybakt brød, og diverse kaker. Gjerne langpannekaker som kan deles opp og settes på fat etterhvert, eller porsjonskaker, sånn at de som kommer sist ikke føler at de sitter med restene..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Pølser, pannekakekake, cupcakes og gele Anonymous poster hash: 178cf...da0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Vi inviterer alle til kaffe og kaker, mat får de spise før de kommer Har akkurat feiret 10-års dag og skal snart feire 5-års dag. Serverer kaffe, brus, is, frukt, bløtkake (varierer med fyll, pynt, marsipan osv), sjokoladekake (varierer mellom langpanne, rund kake, brownies osv) og muffins. Lager alltid en glutenfri kake også pga en person som har cøliaki, f.eks pavlova, sjokoladedrøm, sjokella-kake, nøttekake e.l. Har også noen skåler med potetgull og småsjokolader. Om alle kommer blir det 13 gjester (om broren min som bor 4-5 timers kjøring unna er i nærheten blir det 17 gjester). Anonymous poster hash: 230d3...b23
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Skal feire 4-årsdag om et par uker. Lapskaus-hjemmelaget med storfekjøtt. Kvæfjordkake og oreodessert og kanskje en sjokoladekake, oppskåret frukt. Blir 14 voksne og 4 barn. Anonymous poster hash: 7eda5...191
Optatium Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Jeg lager ofte to pizzaer eller lasagne i tillegg til kaker. Vi har tre diabetikere i nær familie, og syns det er greit å ha noe til dem som ikke krever plenty insulin. Lager ofte gulrotkake, ostekake, pavlova eller tilslørte bondepiker. Fruktsalat er en slager, samme med hjemmelaget karamelpudding. Daimiskake har jeg lagd noen ganger, samme ned clafoutis. Elsker å bake :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #13 Skrevet 12. februar 2014 I Barnebursdag har vi pølser til alle. Alle er fornøyd med det. Hender jeg har litt karbonader, spekemat, salat og loff om jeg har tid. Men det er utrolig deilig å bare ha pølser og heller bruke tid på skikkelig bursdagskake. Anonymous poster hash: 96a62...43e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #15 Skrevet 12. februar 2014 Marsipankake Sjokoladekake oreokake Suksessterte Vårruller pizza, pizzasnurrer Grillspyd Anonymous poster hash: ed383...e8a
Førstemann Skrevet 12. februar 2014 #16 Skrevet 12. februar 2014 Sist bursdag hadde vi hjemmelaget Tandoorigryte. Nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå