LillyAllen Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hei. Jeg har hatt en wallsticker på veggen i ca ett år, en stor kalender som man kan skrive med kritt for hver enkelt dag. Nå har jeg tatt den ned, da jeg skal flytte ut av leiligheten jeg leier. Det snodige her er at det er merker rundt der wallstickeren har vert. Som om det er skittent rundt der det har vert mellomrom mellom rutene. Ser godt konturene av at det har vert en kalender der. Det er lysere der det har vert wallsticker, og mørkere rundt. Ser ikke fint ut. Noen som har opplevd det samme. Har prøvd med jif, og zalo å vaske over, er redd for å bruke sterkere da jeg er redd for å ødelegge malingen på veggen. Virker som det sitter veldig godt. Endret 11. februar 2014 av LillyAllen
Miss Mamma Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Du kan fint bruke 2 lokk med klor/salmiakk i ei bøtte med vann for å fjerne slikt altså. Det gjorde jeg da jentungen tegna med fettfarger og tusj på veggen i stua, og det er ikke nymalt her for å si det slik. Bare pass på at det ikke blir for sterkt, så ska ldet nok gå bra.
LillyAllen Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2014 Takk for tips. Skal prøve det i morgen. Håper det får det vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå