Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er godt gift, bare for å ha sagt det;) Begynte å klø på fredag, litt rødt og utslett/nuppete rundt " leppene". Noen som vet eller har vært borti sånt? Jeg vil helst sjekke her før jeg må ringe å forklare detta når jeg ringer legen...! Takk for svar! Anonymous poster hash: 6460f...157
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Sopp? Kan komme uansett..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Sopp? Kan komme uansett.. Jepp. Kan være så enkelt som soppinfeksjon. Anonymous poster hash: f4304...112
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Tipper sopp, det klør som faen. Hvis det i tillegg ligger litt hvitt gøgg på fingrene hvis du drar dem over er det garantert sopp. Da funker Canesten som bare juling:) Hvis du svir når du tisser kan det være klamydia, men det skal vel godt gjøres om du har hatt samme partner lenge. Anonymous poster hash: a1fd9...3a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Sopp Anonymous poster hash: 5e1b9...873
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Hvis du mistenker sopp, så dropp truseinnlegg, bruk bommullstruser og sov gjerne uten truse om natta. Luft gjør underverker. Og ikke såpe. Anonymous poster hash: bd599...0fd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Tipper sopp, det klør som faen. Hvis det i tillegg ligger litt hvitt gøgg på fingrene hvis du drar dem over er det garantert sopp. Da funker Canesten som bare juling:) Hvis du svir når du tisser kan det være klamydia, men det skal vel godt gjøres om du har hatt samme partner lenge. Anonymous poster hash: a1fd9...3a0 Bare husk at hvis du har klødd deg mye (med neglene for eksempel) så kan det også svi når du tisser pga at du blir sår, så husk å skille mellom det og annen svie. Sånn at du ikke får unødvendig panikk og tror du har fått klamydia uten at du har fått det. Anonymous poster hash: f4304...112
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Kan også være reaksjon på såpe. Jeg var helt sikker på at jeg hadde fått sopp. Byttet fra vanlig butikkdusjsåpe til asan og ikke vaske så ekstremt nøye hver dag. Problemet forsvant på et par dager. Kan også være reaksjon på tøymykner. Mannen klør skikkelig i rumpa om jeg bruker tøymykner eller masse vaskepulver på hans boksere.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Takker for svar!:-) Er heldigvis bedre nå. Klør bare litt innimellom. Der svir ikke, ikke når jeg tisser heller. Kan der bare gå over av seg selv, eller må jeg ha canesten? Er det evnt på resept? Ja, legger seg litt hvitt rundt leppene.. Visste ikke helt om det var fra papirer eller truseinnlegget... Tørker forsiktig, men "godt" å få klødd litt. Kan mannen min bli smitta..? Har droppa samleie den siste uka, mest pga kløe og det hvite, ikke veldig nice... Har vaska meg nedentil 2ganger om dagen, bytta truseinnlegg 2 ganger og vært nøye. Når jeg vasker meg med intimsåpe, Dr.Greve svir det noe inni h... Så det droppa jeg gitt. Håper evnt dette er reseptfritt. Da før jeg ta en tur på apoteket takker igjen! Anonymous poster hash: 6460f...157
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Sopp kan gå over av seg selv ja Canesten er reseptfri ja Det kan smitte ja Go bedring Anonymous poster hash: 5e1b9...873
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Takk for raskt svar! Har også brukt guttungen sin sinksalve på det verste, virker som det har hjulpet? Håper det bare forsvinner av seg selv! Anonymous poster hash: 6460f...157
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Takker for svar!:-) Er heldigvis bedre nå. Klør bare litt innimellom. Der svir ikke, ikke når jeg tisser heller. Kan der bare gå over av seg selv, eller må jeg ha canesten? Er det evnt på resept? Ja, legger seg litt hvitt rundt leppene.. Visste ikke helt om det var fra papirer eller truseinnlegget... Tørker forsiktig, men "godt" å få klødd litt. Kan mannen min bli smitta..? Har droppa samleie den siste uka, mest pga kløe og det hvite, ikke veldig nice... Har vaska meg nedentil 2ganger om dagen, bytta truseinnlegg 2 ganger og vært nøye. Når jeg vasker meg med intimsåpe, Dr.Greve svir det noe inni h... Så det droppa jeg gitt. Håper evnt dette er reseptfritt. Da før jeg ta en tur på apoteket takker igjen! Anonymous poster hash: 6460f...157 Høres ut som sopp. Anonymous poster hash: c2481...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå