PrinsesseHengepupp Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 På torsdag var jeg langtvekkistan i en større by og der kjøpte jeg en stooor ladning med sånn luksussjokolade som jeg og mannen lever og ånder for. Planen var å tilintetgjøre den i helga. Men så ender det med at han lover seg bort til et kompis/jobbopplegg og jeg (som er proppfull av falske hormoner) ble litt sånn ehm...sur...og litt gretten...og en smule hevngjerrig. Og i går dro han på tredagers reisejobb. Gjett hva jeg har spist til kvelds to dager på rad......
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Spørs om hevnen er så god om du går på baderoms vekta etter dette da? Hahaha Herlig når man lar barnet i seg slå til
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Du er så søøøøt! Jeg kan hjelpe deg med resten forresten Anonymous poster hash: ffd43...8c0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Jeg elsker deg kjære, men sjokoladen min får du aldri... Hvilken sjokolade var det da? Hilsen sjokoholiker som som regel holder seg til de mørkeste Anonymous poster hash: ac082...5c0
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2014 Husker jo ikke nå hva de het, men jeg er også svak for de mørke. Noen små søte cupcakes blant annet, og noe pakket i rund cellofan. Mye mokka/tiramisu/mandler/cappuchino-greier med div smørkremer og knasende strø på toppen. Han skulle bare visst!
Zaphira Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 " Hevnen er Søt" Tok du den? hihi. Koos deg
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Husker jo ikke nå hva de het, men jeg er også svak for de mørke. Noen små søte cupcakes blant annet, og noe pakket i rund cellofan. Mye mokka/tiramisu/mandler/cappuchino-greier med div smørkremer og knasende strø på toppen. Han skulle bare visst! Skal vi være bestevenninner, PrinsesseHengepupp? Det er jo mine favoritter også etter den mørke. Lover å ikke spise mer enn mannen din sin rasjon Anonymous poster hash: ac082...5c0
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2014 .. Uuups! ... For sent
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 .. Uuups! ... For sent Stemmer vel den gamle Tvist-reklamen da.... velg dine venner med omhu Håper du koste deg med alle luksusbitene Anonymous poster hash: ac082...5c0
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2014 Hihi, ja hevnen er søt. ... Og kvalmen er sur
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Hehe Sjokolade er bare kjempe godt jo. Høres ut som han burde vite bedre enn å la deg være alene med det
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2014 Ehm, vel. Jeg skulle overaske han, så han vet det liksom ikke helt enda. Og nå er jo bevisene borte, så da tenker jeg litt sånn "det han ikke vet har han heller ikke vond av" (for da risikerer jeg jo at han spiser opp det han evt kjøper til meg der han er nå, sant? Og det kan være fatalt, med mine hormonkaruseller!)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Helt enig, du må for all del ikke fortelle ham hva du har gjort hvis han ikke visste om godbitene fra før! For han må jo bare ha med noe godis tilbake til deg for å bøte på det han har gjort og gått glipp av, selv om han ikke vet hva han har gjort eller gått glipp av.... det er bare rett og rimelig at han kjøper noe til deg da! Anonymous poster hash: ac082...5c0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #16 Skrevet 12. februar 2014 Hevnen går vel isåfall bare ut over deg selv. Anonymous poster hash: 09dcf...58e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #17 Skrevet 12. februar 2014 Haha. Dumme mannen. Nå tenker jeg han angrer. Forøvrig har jeg lenge tenkt å gi deg et kompliment prinsessa. Jeg er alltid anonym men jeg vil takke deg for gode råd du har gitt meg på mine tråder. Du er kunnskapsrik og utrolig snill. Takk for at du er her inne. Klem. Anonymous poster hash: 9d7dd...a2f
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 12. februar 2014 Haha. Dumme mannen. Nå tenker jeg han angrer. Forøvrig har jeg lenge tenkt å gi deg et kompliment prinsessa. Jeg er alltid anonym men jeg vil takke deg for gode råd du har gitt meg på mine tråder. Du er kunnskapsrik og utrolig snill. Takk for at du er her inne. Klem. Anonymous poster hash: 9d7dd...a2f Så koselig, tusen takk :-) You just made my day!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå