Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Barnet mitt på 3 år har akkurat sluttet med bleie av eget ønske. Han har vært ganske flink syns jeg og sier ofte i fra selv at han må på do. Men, det skjer uhell innimellom. Kan være dager der det ikke er noen, så kan det være dager der det er et eller fler.Har alltid et par skift i veska. Hvor lenge kan jeg regne med det vil være sånn før det stabiliserer seg? Hvordan var det med deres barn? Anonymous poster hash: ca66f...1c0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Til sommeren har barnet vårt på 4 år vært uten bleie i ett år... Skjer i perioder fler uhell fortsatt. I dag har han for eksempel tisset deg ut i vinterdressen i barnehagen + en gang hjemme. Og så går det fint i noen dager, før han tisser seg ut igjen. Gleder meg sånn til denne uhell-perioden er over Anonymous poster hash: f6ed4...63d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Min sønn hadde to uhell første uken uten bleie, og har ikke hatt et eneste uhell siden, han var 3 år og 2 mnd gammel da han sluttet. Sønnen til søsteren min sluttet da han var 3,5 år og hadde uhell flere ganger i uken til han var 8 år.... Tror dette er veldig individuelt Anonymous poster hash: 6f3d0...3a1
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Min sluttet med bleie da hun var tre og et halvt, og ved skolestart skjedde det fortsatt uhell ... Men de fleste har det vel litt enklere Anonymous poster hash: 49989...5b2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Ja, da kan jeg vel regne med uhell på ubestemt tid da. Har dere alltid med et eller flere skift i veska? Anonymous poster hash: ca66f...1c0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Det varierer veldig. Jenta mi er rett over tre og har vært bleiefri siden i sommer. Husker det var noen uhell de første ukene. Nå kan jeg ikke huske sist hun hadde uhell. Men jeg har fortsatt alltid med et ekstra skift til henne... Anonymous poster hash: 98123...0cd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Sluttet måneden før hun fylte 3. Ca 3 uhell daglig i 1 måned. Nå er det uhell bare om hun ikke kommer seg på do i tide, dvs ute på tur, osv. Anonymous poster hash: 7735a...ff9
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Det er veldig individuelt og det kan vare av og på i flere år. Storesøster er 8 1/2 år og hadde et uhell i senga i vinter. For 1-2 år siden måtte vi gå til legen med henne pga. masse uhell. Var usikker på om hun faktisk ikke ville gå på do eller om hun ikke kjente at hun måtte.. Tør enda ikke si at hun ikke har uhell. Men det er ikke hver mnd, eller hvert halvår. Hun slutta når hun var blitt 3 år, gikk i alle fall 6 mnd før jeg kunne si at hun var tørr. Så har det kommet og gått litt etter det. Lillebror var 3 1/2 og litt til når han slutta. Han hadde 1 uhell når han var med faren på minitraktor plenklipper et par dager etterpå. Hadde et par han slapp en og så var det litt mer enn luft, og hadde et uhell i senga i vinter. Han er nå 6 1/2 år. Han hadde altså bare det ene uhellet når han sluttet.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Da er det vel bare å vente og se. Håper på at det vil gå bedre etter hvert. Ei venninne sliter fortsatt med at datteren på 7 år tisser på seg. Det har vært pes. Får vel bare fortsette å ha med ekstra skift i veska. Anonymous poster hash: ca66f...1c0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Jenta mi er snart 7, og har enda uhell nesten hver dag. Skal få sjekket det på sykehus denne mnd. Anonymous poster hash: fdb68...3de
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Får tro det går seg til. For normalt sett så gjør det vel det? Anonymous poster hash: ca66f...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå