Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Først og fremst klager hun OFTE over at hun er sååå trøtt, vil hjem, undervisningen er kjedelig osv. Noe som er svært slitsomt for oss i rundt! Jeg studerer ikke på høyskole for å høre på medstudenters klaging og negativitet. Hun klager ofte! Mange ganger hun bare drar hjem også - etter å ha klaget leeeenge over at det er sååå kjedelig og at hun bare vil hjem. Hun tar seg også veldig nær av andre sine kommentarer og kan blåse opp til skikkelig drama. Bare for en filleting. Dersom man sier noe til henne, tolker hun det helt feil / negativt. Dermed er dramaet igang. Veldig frustrerende! Jobber sammen med henne i basisgruppe, så er vanskelig å komme seg unna. Selv om jeg merker energien og negativiteten hennes gnager meg noe veldig! Flere som har opplevd slike mennesker? Anonymous poster hash: 85375...701
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Ta det opp med energityven. Vær direkte og be henne være mer positiv og holde de negative tankene for seg selv. Fortell at hun ødelegger for alle. Anonymous poster hash: 51d04...cd2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Har du eller noen av de andre noen gang spurt henne om hvorfor hun er så sliten og trøtt? Kanskje det er en god grunn til det... Så kan dere heller ta det opp, fortell henne på en ordentlig måte at hun gir et negativt inntrykk ved å hele tiden fortelle at hun er så trøtt og at hun kjeder seg. Spør om hun egentlig har begynt på riktig studie hvis hun synes undervisningen og forelesningene og arbeidet er så kjedelig. Hvis det ikke hjelper så kan dere ta det til en av lærerne med ansvar. Hun har ikke rett til å ødelegge undervisning og læreglede for dere andre selv om hun kanskje har det vanskelig selv. Skal jeg tippe så ligger det helt andre grunner bak klagingen hennes... Anonymous poster hash: 04a6f...d5b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Dette høres ut som kollegaen min. Hun sliter med depresjoner. Anonymous poster hash: 6da17...d5a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Først og fremst klager hun OFTE over at hun er sååå trøtt, vil hjem, undervisningen er kjedelig osv. Noe som er svært slitsomt for oss i rundt! Jeg studerer ikke på høyskole for å høre på medstudenters klaging og negativitet. Hun klager ofte! Mange ganger hun bare drar hjem også - etter å ha klaget leeeenge over at det er sååå kjedelig og at hun bare vil hjem. Hun tar seg også veldig nær av andre sine kommentarer og kan blåse opp til skikkelig drama. Bare for en filleting. Dersom man sier noe til henne, tolker hun det helt feil / negativt. Dermed er dramaet igang. Veldig frustrerende! Jobber sammen med henne i basisgruppe, så er vanskelig å komme seg unna. Selv om jeg merker energien og negativiteten hennes gnager meg noe veldig! Flere som har opplevd slike mennesker? Anonymous poster hash: 85375...701 Høres ikke ut som hun trives, men det er jo synd om hun ødelegger deres motivasjon med klaging. Nå er det vanskelig å vite kun basert på ditt innlegg om hun faktisk opplever mye negativt, eller om hun er nærtakende og småparanoid slik du beskriver. Men hva slags drama er det hun lager? Anonymous poster hash: d1b05...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå