Gå til innhold

Anngående barnehage i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har lest noe mer i avisen om barna i Storetveit barnehage skal fraktes i busser til Ytrebygda? Eller har de funnet en annen løsning?

Jeg fikk plutselig brev om at vi har fått barnehageplass i Storetveit barnehage men det blir ikke aktuelt å ha han der visst de må ta busser til Ytrebyda.

Så er det noen som vet hva som skjer i den saken der eller?

Anonymous poster hash: 1c771...dc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bedre å ringe kommunen og høre, kan ikke huske det har stått noe mer om det i BT nei.

Anonymous poster hash: 83269...d89
Skrevet

Okey var bare en venn av meg som mente han hadde lest noe mer om det i avisen så bare lurte på om noen husket litt mer enn han :P

Har sendt barnehagen en mail men kan jo kanskje ringe å høre med kommunen og ja.

Siste frist for å svare på barnehageplassen er på fredag så kjenner det stresser meg litt at jeg vet så lite om situasjonen.

Håper jeg får svar i morgen da.

Skrevet

Mener å huske at de skulle sette opp en midlertidig barnehage i stedet (brakker?).

Anonymous poster hash: 4f7ef...fdc

Skrevet

Mener å huske at de skulle sette opp en midlertidig barnehage i stedet (brakker?).

Jeg vet det har vært snakk om det hvertfall men googlet kjapt barnehagen å fikk ikke opp noe avisoppslag om det hvertfall.

Men håper det stemmer at de gjør det istedenfor :D

Skrevet

Jeg kjenner en som jobber der å han sier at ingenting er bestemt enda,å at det dessverre fortsatt er godt mulig at det blir busser til Ytrebygda,

Skrevet

jeg ville ikke tatt plassen istoretveit bhg. gr usikkerheten. barnet har det nok betre der det er nå.

Anonymous poster hash: cd6fc...a14
Skrevet

jeg ville ikke tatt plassen istoretveit bhg. gr usikkerheten. barnet har det nok betre der det er nå.

Anonymous poster hash: cd6fc...a14

Visst de ikke kan gi meg ett klart svar innen fredag så takker jeg nei uansett.

Barnet mitt har allerede barnehageplass men vil bytte over til Storetveit etter å jobbet der,for den virker mye bedre enn der han går nå.

Men blir jo selvsagt kun aktuelt visst de finner ett annet alternativ enn busser.

Skrevet

Tusen takk for linken me_87!

Da kan jeg ta imot plassen med god samvitighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...