Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Er det noen her som har lest noe mer i avisen om barna i Storetveit barnehage skal fraktes i busser til Ytrebygda? Eller har de funnet en annen løsning? Jeg fikk plutselig brev om at vi har fått barnehageplass i Storetveit barnehage men det blir ikke aktuelt å ha han der visst de må ta busser til Ytrebyda. Så er det noen som vet hva som skjer i den saken der eller? Anonymous poster hash: 1c771...dc4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Det er sikkert bedre å ringe kommunen og høre, kan ikke huske det har stått noe mer om det i BT nei. Anonymous poster hash: 83269...d89
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Okey var bare en venn av meg som mente han hadde lest noe mer om det i avisen så bare lurte på om noen husket litt mer enn han Har sendt barnehagen en mail men kan jo kanskje ringe å høre med kommunen og ja. Siste frist for å svare på barnehageplassen er på fredag så kjenner det stresser meg litt at jeg vet så lite om situasjonen. Håper jeg får svar i morgen da. Anonymous poster hash: 1c771...dc4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Mener å huske at de skulle sette opp en midlertidig barnehage i stedet (brakker?). Anonymous poster hash: 4f7ef...fdc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Mener å huske at de skulle sette opp en midlertidig barnehage i stedet (brakker?). Anonymous poster hash: 4f7ef...fdc Mener å huske at de skulle sette opp en midlertidig barnehage i stedet (brakker?). Anonymous poster hash: 4f7ef...fdc Mener å huske at de skulle sette opp en midlertidig barnehage i stedet (brakker?). Anonymous poster hash: 4f7ef...fdc Jeg vet det har vært snakk om det hvertfall men googlet kjapt barnehagen å fikk ikke opp noe avisoppslag om det hvertfall. Men håper det stemmer at de gjør det istedenfor Anonymous poster hash: 1c771...dc4
me_87 Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Jeg kjenner en som jobber der å han sier at ingenting er bestemt enda,å at det dessverre fortsatt er godt mulig at det blir busser til Ytrebygda,
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 jeg ville ikke tatt plassen istoretveit bhg. gr usikkerheten. barnet har det nok betre der det er nå. Anonymous poster hash: cd6fc...a14
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 jeg ville ikke tatt plassen istoretveit bhg. gr usikkerheten. barnet har det nok betre der det er nå. Anonymous poster hash: cd6fc...a14 Visst de ikke kan gi meg ett klart svar innen fredag så takker jeg nei uansett. Barnet mitt har allerede barnehageplass men vil bytte over til Storetveit etter å jobbet der,for den virker mye bedre enn der han går nå. Men blir jo selvsagt kun aktuelt visst de finner ett annet alternativ enn busser. Anonymous poster hash: 1c771...dc4
me_87 Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Det blir ikke busser: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Barnehagebarna-slipper-bussing-3048223.html#.Uvqk63TKzIU
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Tusen takk for linken me_87! Da kan jeg ta imot plassen med god samvitighet Anonymous poster hash: 1c771...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå