Gå til innhold

Babyen vil bare sove oppå meg! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om natten ligger han på puppen hele natten, og om dagen kan han kun sove dupp i hendene mine, eller i vogna når jeg triller. Jeg blir sprø, får jo aldri hvilt meg selv litt om dagene, slik alle sier at man skal når man har liten baby.. han er 1 mnd straks. Noen med tips?

Anonymous poster hash: 9678c...5bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæresele, så får du gjort noe fornuftig mens den lille sover. Og ligg på sofaen når du ammer, da kan både du og mini duppe litt i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 82804...e64
Skrevet

Nei. Mine holdt på sånn i ca 4-5 mnd. Men etterhvert så blir man så sliten at man sover godt med barn oppå seg....

Anonymous poster hash: 566c6...cb8
Skrevet

Helt normalt, det går seg til. Tenk at det er koselig i stedet, putselig har han ikke tid. Du kan jo slappe av mad baby oppå deg vel? Bare sove i vei det. Verdens beste unnskyldning til å slippe å gjøre noe annet.

Anonymous poster hash: a6516...be6
Skrevet

Bæresele eller sjal. Tenk at babyen har vært inni magen din i 9mnd. Selvfølgelig vil den helst være nær deg. Bæresele eller bæresjal vil jeg anbefale. Eller sov sammen på dagen:) Nyt kosen så lenge det varer:)

Anonymous poster hash: 54f8d...5bc

Skrevet

Hviler du ikke når babyen sover oppå deg?? Det er jo bare koselig :-)

Skrevet

Hvil deg med baby på magen din, sov med baby på puppen på natten. Slik er det å ha en på 1 mnd.

Skrevet

Moby bæresjal var løsningen her.

Anonymous poster hash: 0cbce...468
Skrevet

Sånn var begge mine:) Gud hvor jeg savner den tiden, var sååå koselig, jeg sov sittende i sofa på dagen, var ikkeno problem, ellers hang de i bæresjal:)

Skrevet

Helt vanlig. Sånn har mine også vært.

Skrevet

Jeg har også baby som bare sover på meg. Har hendt jeg har duppet av på sofaen med babyen i armene, bråvåkner av at jeg "glipper" taket i babyen. Derfor legger jeg meg alltid i senga når jeg har mulighet til det. Lurer på hvordan dere klarer å sove på sofaen med baby?

Anonymous poster hash: abfc5...27d

Skrevet

Sånn har vesla vært her også, men nå etter 9 uker vil hun overhode ikke ligge sånn lenger. Jeg spurte også etter tips og råd ang dette for fikk ikke sove/hvile med baby oppå meg. Jeg ble litt fortvilet når de fleste svarene var at det går over eller bruk bæresjal (hun ville ikke ligge i det nemlig), men nå har jeg jo merket at det går seg til selv. Hehe! Nå sovner hun også i bæretøyet:)

Jeg føler med deg, hold ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...