Gå til innhold

Noen som kan svare på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Beklager detaljer.

Men jeg hadde mensen fra tirsdag til tirsdag forrige uke, og skal ha eggløsning i løpet av denne uka. Nå når jeg skulle på do hadde jeg(beklager detaljene igjen) en skikkelig slimklump, som jeg pleier å få hver eggløsning, bare at nå var den brunlig i stedet for blank.

Det var altså ikke noe blod/blødning eller utflod, kun en brunlig slimklump som ikke trekker inn i trusa.

Det jeg lurer på er, hva kan det bety det at den er brunlig? Jeg hadde samleie på lørdag eller søndag.

Noen som vet? :)

Anonymous poster hash: 9e21b...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig litt tidligere eggløsning denne gangen.

Det sies at man er ekstra fertil de gangene det er litt blod i slimet. Det brune er blod, bare at det har vært så lite av det at det har blitt brunt i slimet før det kom ut.

Du får legge mer aksjer i kveld også ;)

Anonymous poster hash: c1bdd...0e3
Skrevet

Trolig litt tidligere eggløsning denne gangen.

Det sies at man er ekstra fertil de gangene det er litt blod i slimet. Det brune er blod, bare at det har vært så lite av det at det har blitt brunt i slimet før det kom ut.

Du får legge mer aksjer i kveld også ;)

Anonymous poster hash: c1bdd...0e3

Aha! Vi bruker ikke noe prevensjon, det heller mer mot at vi heller prøver å få barn ;)

Så det er jo en gledelig nyhet! Det kan ikke være festeblødning allerede da? Leste nettopp om ei som hadde fått brunt slim dagen etter EL- og hun var gravid, så hos henne var det festeblødninga. Men det er vel egentlig litt for tidlig?

Har nettopp sluttet på p-piller da(i desember), så har jo ikke helt kontroll på syklusen min enda.

Hi

Skrevet

Ifølge womanlog-appen skal jeg ha EL i dag, så sånn sett er det jo riktig. Men håper bare det er noe positivt!

Noen fler som har noen anelse?

Hi

Skrevet

Dytter. Er litt bekymret også jeg.. :(

Skrevet

Noen som kan svare? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...