Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hei! Beklager detaljer. Men jeg hadde mensen fra tirsdag til tirsdag forrige uke, og skal ha eggløsning i løpet av denne uka. Nå når jeg skulle på do hadde jeg(beklager detaljene igjen) en skikkelig slimklump, som jeg pleier å få hver eggløsning, bare at nå var den brunlig i stedet for blank. Det var altså ikke noe blod/blødning eller utflod, kun en brunlig slimklump som ikke trekker inn i trusa. Det jeg lurer på er, hva kan det bety det at den er brunlig? Jeg hadde samleie på lørdag eller søndag. Noen som vet? Anonymous poster hash: 9e21b...32b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Trolig litt tidligere eggløsning denne gangen. Det sies at man er ekstra fertil de gangene det er litt blod i slimet. Det brune er blod, bare at det har vært så lite av det at det har blitt brunt i slimet før det kom ut. Du får legge mer aksjer i kveld også Anonymous poster hash: c1bdd...0e3
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Trolig litt tidligere eggløsning denne gangen. Det sies at man er ekstra fertil de gangene det er litt blod i slimet. Det brune er blod, bare at det har vært så lite av det at det har blitt brunt i slimet før det kom ut. Du får legge mer aksjer i kveld også Anonymous poster hash: c1bdd...0e3 Aha! Vi bruker ikke noe prevensjon, det heller mer mot at vi heller prøver å få barn Så det er jo en gledelig nyhet! Det kan ikke være festeblødning allerede da? Leste nettopp om ei som hadde fått brunt slim dagen etter EL- og hun var gravid, så hos henne var det festeblødninga. Men det er vel egentlig litt for tidlig? Har nettopp sluttet på p-piller da(i desember), så har jo ikke helt kontroll på syklusen min enda. Hi Anonymous poster hash: 9e21b...32b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Ifølge womanlog-appen skal jeg ha EL i dag, så sånn sett er det jo riktig. Men håper bare det er noe positivt! Noen fler som har noen anelse? Hi Anonymous poster hash: 9e21b...32b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Dytter. Er litt bekymret også jeg.. Anonymous poster hash: 9e21b...32b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Noen som kan svare? Anonymous poster hash: 9e21b...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå