Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har fått en purring på barnehageregningen men har ikke hele summen til å betale den før 20.februar. Vaskemaskinen røyk i begynnelsen av månenden å den var selvsagt førsteprioritert så måtte kjøpe ny med en gang. Syns det er skikkelig pinlig å spørre om en utsettelse men kan jeg gjøre det? Har ikke noen å låne pengene av heller. Anonymous poster hash: b17b4...c3e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Ja. Og det er mer pinlig å la saken gå til inkasso. Har aldri fått nei på å endre et forfall, og i tiden som student og alenemor hendte det at vi måtte be om det.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Ja. Og det er mer pinlig å la saken gå til inkasso. Har aldri fått nei på å endre et forfall, og i tiden som student og alenemor hendte det at vi måtte be om det. Ja jeg er også student så økonomien er ikke den beste her heller. Men da ber jeg om en utsettelse da Anonymous poster hash: b17b4...c3e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Ja bare ring og spør. Går nok bra. Har gjort det selv, og det var ingen problem. Anonymous poster hash: 33847...58e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Ja bare ring og spør. Går nok bra. Har gjort det selv, og det var ingen problem. Anonymous poster hash: 33847...58e Jeg er litt feig så jeg sendte en mail i stedet. Syns det er flaut å be om så da var det litt lettere å bare sende en mail i stedet. Anonymous poster hash: b17b4...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå