Gå til innhold

Og derrr..

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vi også med i omgangssyke-barn-klubben. Håper velkomstgaven holder mål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neiii, hva er vitsen med den dritten der?

Styrke immunforsvaret my ass. Viruset muterer jo bare etter to uker.

Lykke til, god bedring og måtte det gå fasansfullt fort over!

Skrevet

Velkommen skal du være.

Her holdt det med noen få runder forleden kveld- etterfulgt av mini som spyr opp endel mat pga hovne mandler. Håper dere slipper unna med noe like kortvarig, i det minste..

Skrevet

Røm, beibi. Jeg har ledig rom og ingen virus.

Skrevet

Ettersom mannen er i Trondheim og skolerer seg så ville det vært dårlig gjort mot frk Fryd? Vi har barbiefilmbonanza, og jeg er erklært tidenes mor ettersom hun får ligge på sofaen og se film lenge etter leggetid. Tipper jeg får selskap i senga i natt. 

Skrevet

Ettersom mannen er i Trondheim og skolerer seg så ville det vært dårlig gjort mot frk Fryd? Vi har barbiefilmbonanza, og jeg er erklært tidenes mor ettersom hun får ligge på sofaen og se film lenge etter leggetid. Tipper jeg får selskap i senga i natt. 

Ser den. Hils søta og si hun skal få gjøre alt hun vil så lenge hun er dårlig. Og god bedring.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Å herre, skal si den omgangssyka ikke kjenner sin besøksrett... Hos noen...

God bedring!

Skrevet

Mirakuløs bedring i dag. Kosthold basert på loff og cola ( får vel ikke årets-mamma-prisen for det her inne, les;Gaustad) er hun antagelig tilbake på skolen i morgen. Krysse fingre. 

Skrevet

Bra!

Loff og cola er tingen. Sukker og karbohydrater og minst mulig fiber er et møst da. Gaustad, her kommer vi!

Skrevet

Fortsatt god bedring :)

Jeg slapp med skrekken i går. Barnehagen ringte og sa "kom og hent spysyk unge!" Jeg kjørte avgårde i full fart og hentet en smilende og blid jentunge i upåklagelig form, som hadde spydd over hele seg. Og utover hele matbordet. Fordi sidemannen hadde tullespydd (stukket fingeren i halsen og fremkalt brekninger). Det ble litt meget for snuppa mi, som til og med brekker seg dersom hun ser andre unger spise snørr, så i følge henne var sprutoppkast visstnok umulig å unngå. Glad det var falsk alarm, i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...