Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 er vi også med i omgangssyke-barn-klubben. Håper velkomstgaven holder mål.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Neiii, hva er vitsen med den dritten der? Styrke immunforsvaret my ass. Viruset muterer jo bare etter to uker. Lykke til, god bedring og måtte det gå fasansfullt fort over!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Velkommen skal du være. Her holdt det med noen få runder forleden kveld- etterfulgt av mini som spyr opp endel mat pga hovne mandler. Håper dere slipper unna med noe like kortvarig, i det minste..
sug lut Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Røm, beibi. Jeg har ledig rom og ingen virus.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2014 Røm, beibi. Jeg har ledig rom og ingen virus. Ettersom mannen er i Trondheim og skolerer seg så ville det vært dårlig gjort mot frk Fryd? Vi har barbiefilmbonanza, og jeg er erklært tidenes mor ettersom hun får ligge på sofaen og se film lenge etter leggetid. Tipper jeg får selskap i senga i natt.
sug lut Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Røm, beibi. Jeg har ledig rom og ingen virus. Ettersom mannen er i Trondheim og skolerer seg så ville det vært dårlig gjort mot frk Fryd? Vi har barbiefilmbonanza, og jeg er erklært tidenes mor ettersom hun får ligge på sofaen og se film lenge etter leggetid. Tipper jeg får selskap i senga i natt. Ser den. Hils søta og si hun skal få gjøre alt hun vil så lenge hun er dårlig. Og god bedring.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Å herre, skal si den omgangssyka ikke kjenner sin besøksrett... Hos noen... God bedring!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2014 Mirakuløs bedring i dag. Kosthold basert på loff og cola ( får vel ikke årets-mamma-prisen for det her inne, les;Gaustad) er hun antagelig tilbake på skolen i morgen. Krysse fingre.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Bra! Loff og cola er tingen. Sukker og karbohydrater og minst mulig fiber er et møst da. Gaustad, her kommer vi!
Dr. Fyll Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Fortsatt god bedring Jeg slapp med skrekken i går. Barnehagen ringte og sa "kom og hent spysyk unge!" Jeg kjørte avgårde i full fart og hentet en smilende og blid jentunge i upåklagelig form, som hadde spydd over hele seg. Og utover hele matbordet. Fordi sidemannen hadde tullespydd (stukket fingeren i halsen og fremkalt brekninger). Det ble litt meget for snuppa mi, som til og med brekker seg dersom hun ser andre unger spise snørr, så i følge henne var sprutoppkast visstnok umulig å unngå. Glad det var falsk alarm, i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå