Miss Mamma Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Kan noen av dere anbefale meg en? Jeg sliten med at jeg reagerer på både tamponger og bind under/etter menstasjon og vil prøve meg på menskopp når jeg har fått tilbake mensen etter fødsel. Men det er jo en jungel der ute og har vært innom både utenlandske og norske sider. Har prøvd tøybind, men jeg syntes det er så stress med vasking og oppbevaring av brukte bind osv. Hviken menskopp er det du bruker? Ser det er veldig stor forskjell på størrelser og mykhet, samt på den "pinnen" som man trekker den ut med. Hvike er det som er myke og ikke kjenner så godt, som ikke har for lang pinne (kan man klippe disse?)??
Miss Mamma Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2014 Er det ingen som bruker de ther inne`?
Von Hertelhofen Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg kjøpte min på ebay, er strålende fornøyd. Det var to størrelser, før og etter man har født. Den minste var passelig til meg selv om jeg hadde født 1 barn. Strengen klipper en av hvis den er i veien.
Superdolly Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Jeg kjøpte min på bleieboden.no (litt av et navn ja ). Jeg kjøpte den største størrelsen, fordi jeg blør så veldig mye. Stilken kan klippes av uten problemer. Jeg vet ikke om det er forskjell på hvor myke de er. De første gangene jeg brukte den kjente jeg det godt, var litt ekkelt, men da jeg endelig fikk til å sette den riktig på plass gikk det fint. Nå kjenner jeg den ikke lenger.
Miss Mamma Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2014 Jaok. Jeg har aldri vært på ebay og er helt blank på alt som har med paypal osv og bleieboden er konkurs. Kan man få kjøpt det på apotek feks?
Von Hertelhofen Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Bare Google menskopp så kommer det opp flere forhandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå